Сучасне SEO або короткий маркетинговий план захоплення ринку

Современное SEO - краткий маркетинговый план захвата рынка

До нас часто звертаються Клієнти зі старими сайтами, які впали у видачі Google або Яндекс, втрачають продажі і потенційних покупців. Багато власників сайтів припускають, що справа в SEO - були в ТОП-10, потім злетіли позиції і тепер немає продажів. Насправді проблема глибше - як правило, у відсутності цілей, маркетингового плану, механізмів його реалізації і, найголовніше, команди, здатної запровадити всі зміни. Сучасне SEO - це не просто просунення у ТОП-10 за ключовими фразами, сьогодні сучасні процеси search engine optimization (SEO) включають в себе реалізацію повноцінного маркетингового плану продажів.

Якщо Ви володієте Інтернет магазином або сайтом, який продає послуги, Вам потрібні не тільки позиції в ТОП-10 в пошуку Google і Яндекс, а й розширення каналів продажів: збільшення кількості майданчиків, де продаються ваші товари, розширення каналів реклами - чим краще видно ваші товари потенційним покупцям, тим вище буде продаж. Також вкрай важлива автоматизація бізнес процесів і розширення сервісів для потенційних клієнтів: наприклад, вам і вашим менеджерам заощадить купу часу крос-постинг в соціальні мережі (крос-постинг товарів в ваш Інтернет-магазин на Facebook або ВКонтакте), додавання і розширення способів оплати ( починаючи від оплати карткою, оплати і кредитування в один клік, оплати частинами, різних віджетів захоплення потенційного клієнта, закінчуючи оплатою біткоінами і іншими валютами світу). У той же час віджети акційних пропозицій дозволять генерувати первинні продажі швидше і запустити механізм вторинних продажів. Але для всього цього, звичайно, потрібно розуміти всі Ваші бізнес-завдання і цілі.

В особі нашої компанії Ви знайдете команду, здатну вивчити Ваш бізнес, розкласти «по поличках» все складові і запропонувати ефективний план його розвитку. В результаті реалізації всіх наших рекомендацій ми гарантуємо, що Ваші продажі зростуть багаторазово і Ви захопите необхідну частку ринку. Якщо Ви готові разом з нами важко і наполегливо працювати для розвитку власного бізнесу, тоді читайте далі коротку «маркетингову шпаргалку» по ключових точках реалізації сучасного SEO - максимально ефективної оптимізації Ваших Web-ресурсів для пошуку і знаходження їх Вашими потенційними клієнтами в мережі Інтернет.

Вартість сучасного SEO: ціна Вас порадує

Нижче подаємо відповідь на одвічне питання: що робити, як жити далі? І скільки це коштує. Ось вона - та витримка з нашого багаторічного досвіду роботи, той короткий маркетинговий план захоплення ринку (з конкретними цифрами, послугами і прикладами).

1. Перший етап - підготовчий. Зазвичай займає 1-1,5 місяці. Серед підготовчих робіт:

  • аудит ресурсу - з'ясовуємо проблеми за 4-ма напрямками: 1) маркетингова складова включає в себе якість подачі інформації, наявність і якість мобільної версії сайту, відповідність реальності цін, заявленої інформації про сервіси і т.п., 2) помилки верстки та програмування, 3) стан SEO, 4) помилки контенту (стара інформація, невірна, завищені, занижені оцінки в статтях, описах та інше). По суті, складається план робіт для комплексного перетворення сайту;
  • скласти семантичне ядро (як шукають Ваші товари, послуги користувачі, згідно зі статистикою Google і Яндекс);
  • перетворити структуру сайту під реальні запити (під попит ринку), перетворити матеріали сайту, метатеги всіх текстів, alt для картинок.

За попередньою оцінкою, на першому місяці для невеликих Інтернет магазинів і сайтів послуг вкладаємося по перетворенню контенту і підготовчих робіт до бюджету $ 150-400 (з урахуванням прописування метатегов для головної, категорій, товарів, написання або переробки всіх текстів). Виходимо з простого розрахунку: підготовчі роботи і роботи по оптимізації $ 1 за 1 сторінку. З landing page - окрема історія, односторінкові сайти не просуваються за ключовими фразами, але часто використовуються в якості бази для отримання лидов - контактів клієнтів, зазвичай відразу переходимо до другого етапу при роботі з landing page. Більш детально слід вважати за фактом роботи зі сторінками: іноді, виходять і менші бюджети, іноді просто робимо знижки при великих обсягах роботи.

На цьому ж першому етапі виконуємо і інші роботи по оптимізації:

  • настройка sitemap (складання правильної карти категорій і окремий sitemap для картинок, індексація щодня або щогодини);
  • усунення дублів сторінок (при необхідності настройка редиректів);
  • закриття зовнішніх посилань від індексації (тих же посилань на соцмережі, щоб вага не йшов зі сторінок);
  • організація правильної перелинковки на сайті (зазвичай вона просто відсутня на багатьох сайтах);
  • налаштування імпорту-експорту в і з 1С (створення правил для cron);
  • підвищення швидкості завантаження сайту (зниження ваги картинок, стиснення скриптів, усунення зайвих або непотрібних запитів до сервера і т.п.);
  • інші роботи, які будуть більш детально розписані в договорі.

Зазвичай на роботи по оптимізації потрібно від 7 до 20 робочих днів. Вкладаємося в бюджет $ 150-350.

РАЗОМ по першому етапу повинні вкластися в $ 300-750 з усіма роботами. Суми будуть уточнюватися за фактом роботи з кожною сторінкою (можуть бути і менше). Результати - готуємо сайт до міцного лідерства в ТОП-10 в Google і Яндекс, усуваємо наявні помилки.

2. Другий етап - активне просування сайту. На цьому етапі йде робота в основному з зовнішніми джерелами:

  • закупівля посилальної маси на біржах (вічні, орендні посилання, статті, тематичні посилання) і поведінкових факторів (переходи на Ваш сайт з блогів, соціальних мереж, форумів, YouTube та інших ресурсів) для підвищення авторитетності сайту в «очах» пошукових систем;
  • настройка роботи з сайтами-сателітів (Google +, Google Мій бізнес, організовуємо правильний магазин в Facebook і виконуємо інші дії);
  • обов'язково організація роботи з маркетплейсамі (Rozetka, Prom, AllBiz та інші);
  • виконується також настройка Інтернет магазину в Facebook, ВКонтакте;
  • налаштування імпорту товарів (крос-постинг в соцмережі);
  • інші роботи за договором.

По суті, організовуємо продажу не тільки через SEO, але і в цілому - комплексно.

У нашому розумінні сучасне SEO представляє з себе організацію різних заходів для збільшення продажів товарів і послуг нашого клієнта, а не просто висновок у ТОП-10 по потрібним фразам. І для цього слід робити все необхідне. На другому етапі активного просування сайту бюджет складається з декількох складових:

1) бюджет на посилання (вічні і орендні) - зазвичай для Інтернет-магазинів від $ 80-200 на місяць і більше. Це залежить від кількості ключових фраз і конкуренції по ним. Орієнтовно традиційний бюджет на посилання в $ 150-200 для 30-50 ключових фраз;

2) бюджет на роботу з маркетплейсамі. У кожного свої умови: у кого щорічна абонплата, у кого-то відсоток від продажів тощо;

3) інші роботи (наприклад, зйомки відео-роликів на підтримку послуг, товарів, індивідуальні доопрацювання сайту, реалізація маркетингових акцій і інші), в даному випадку бюджет формується за технічним завданням;

4) наша робота оцінюється в бюджет від $ 150 в місяць на даному етапі.

По термінах другий етап займає від 1-2 місяців і до 6-12 місяців - залежить від завдань і обсягу сайту, конкуренції по ТОП-10 за ключовими фразами і інших параметрів.

Результати другого етапу - ваш ресурс в ТОП-10 + істотно розширюється кількість майданчиків для продажів і зростають продажу.

РАЗОМ: по другому етапу виходимо на бюджет від $ 300-650 на місяць. Результат - збільшення продажів через утримання сайту в ТОП-10 за ключовими фразами + розширення каналів продажів і зростання продажів.

3. Третій етап - утримання позицій. Налаштування інших каналів реклами (контекстна реклама, реклама в Viber, реклама в Skype, реклама в соціальних мережах, банерна реклама, краудмаркетінг, PR-статті, E-mail розсилки, SMS розсилки і інші канали). Також ведемо на цьому етапі соцмережі: Facebook, Instagram, ВКонтакте, Одноклассники, LinkedIn. Обов'язково налаштовуємо трекінг (tracking) по каналах реклами - тобто повноцінне відстеження ефективності кожного каналу. У тому числі проводимо при необхідності налаштування віртуальної АТС для підстановки номерів телефонів і форм замовлення дзвінка, відправки заявок на сайті в залежності від каналу, по якому прийшов на сайт користувач - тобто прийшов потенційний клієнт з пошуку Google, бачить на сайті один-два телефони для дзвінка і форми з потрібними ідентифікаторами, що показують який канал спрацював; прийшла людина з Facebook - бачить на сайті вже інші телефони і форми з іншими ідентифікаторами.

Це дає можливість повністю відстежити ефективність роботи того чи іншого каналу реклами, а також ефективність роботи Ваших менеджерів - взяли трубку чи ні, проводиться запис розмов з Вашим потенційними клієнтами і є можливість вивантаження і аналітики такого спілкування. В результаті Ви будете точно розуміти, хто і що працює ефективно.

На даному етапі бюджет зазвичай на кожен канал реклами від $ 250-300 на місяць (з урахуванням нашої роботи). Також слід сюди додати витрати на трекінг (відстеження ефективності) каналів реклами (близько $ 100-150 на місяць). І можливі інші платежі (наприклад, оплату послуг провайдера зв'язку Zadarma, Київстар або інших, що надають віртуальну АТС в користування).

РАЗОМ: на третьому етапі виходимо на бюджет від $ 500-700 на місяць і вище (при використанні 2 і більше каналів реклами). Результат - збільшення продажів через розширення каналів реклами і охоплення аудиторії.

Детальний маркетинговий план SEO в табличному вигляді, з конкретними термінами реалізації, завданнями, вартістю їх реалізації і планованими результатами на кожному етапі ми складаємо для наших клієнтів при початку роботи (після укладення договору та внесення передоплати).

Важливі умови реалізації сучасного SEO

Для початку роботи по захопленню ринку ми завжди просимо нашого клієнта визначитися з цілями, яких потрібно досягти, і з реальними бюджетами, які готові виділяти на просування. В іншому випадку (без планування результатів і витрат) вийде не сучасне SEO, а марна трата часу і грошей.

І ще один момент - важливо працювати разом з нами. Ми не працюємо з «диванними підприємцями», що дають з «панського плеча» $ 500 або навіть $ 1000 доларів на рекламу і очікують понад результатів, ми не працюємо з «жебраками підприємцями», що пропонують лише відсоток від бізнесу (хоча пайову участь ми можемо приймати, як інвестори, але тільки в проектах з прибутковістю понад 25-30% і нашим повним контролем витрат і доходів). Необхідно розуміти просту істину: у Вас не вийде звертати свою увагу на web-ресурси раз на півроку. З Вашого боку повинен бути відповідальна людина, яка буде постійно на зв'язку і разом з нами буде вирішувати всі поточні питання (надання доступів, оперативну обробку оплат, узгодження текстів, макетів сторінок, надання фото та маси інших робочих нюансів).

Тільки в цьому випадку ми зможемо швидко впровадити всі потрібні механізми. Тільки в цьому випадку ми гарантуємо, що сучасне SEO дасть можливість вже через кілька місяців захопити необхідну частку ринку.

Будемо раді довгостроковому співробітництву. Пишіть і дзвоніть нам прямо сьогодні!

+38 (067) 511-53-33 (є Viber),

+38 (044) 379-10-10.


×