З чим до нас прийшов клієнт
Низькі онлайн-продажі, які не окуповують навіть роботу менеджерів. Проблемний інтернет-магазин: довге завантаження фото,
неякісно опрацьована структура (службова та продажна інформація змішана в хаосі), неякісна мобільна версія
(що є особливо критичним, оскільки 95% покупців — жінки 25+ з хорошим рівнем доходу),
недостатньо якісна візуалізація сторінки Instagram, проблеми з маркетингом — недостатня комунікація з клієнтами.

Що ми зробили

  1. Визначили ключові маркетингові точки: акцент на mobile first на сайті, візуалізація в Instagram, поглиблена робота з маркетингом.
  2. В першу чергу опрацювали мобільну версію сайту — адаптували подачу фото та товарів під Instagram.
  3. Оформили Instagram — створили розкладки відповідно до ДНК бренду.
  4. Взяли на себе повністю візуальну частину та ведення Instagram (SMM): від створення креативів, розкладок, текстів,
    до макетів розсилок у месенджерах та шоу-руму в ЦУМ. А також створення 3 сторіс і 1 поста на день.
  5. Ведення сайту — оновлення цін, розміщення нових товарів, розпродажів тощо.
  6. Організували рекламну кампанію в Instagram для збільшення продажів (орієнтація на запити в Direct).
  7. Налаштували ремаркетинг у Facebook, Instagram та Google для повернення клієнтів, які не здійснили покупку.
  8. Виявили та вирішили проблему з отриманням оплат через Fondy (знято ліміти та блокування).
  9. Запустили новий, детально опрацьований сайт.
  10. Виконали SEO та продовжуємо збільшувати продажі через ТОП-10 системи Google.com.ua.

Результати

  1. Збільшення продажів за 1,5 місяця до 7000 євро — в 3 рази.
  2. Зростання переглядів сторіс та стрічки в Instagram у 4 рази.
  3. Вивели низку запитів у ТОП-10.
  4. Покращення конверсії сайту з 1,6% до 15% — на сайті залишається і купує майже в 15 разів більше людей, ніж раніше.

Робота продовжується! І ми не зупиняємось!