З чим до нас прийшов клієнт
Низькі онлайн-продажі, які не окуповують навіть роботу менеджерів. Проблемний інтернет-магазин: довге завантаження фото,
неякісно опрацьована структура (службова та продажна інформація змішана в хаосі), неякісна мобільна версія
(що є особливо критичним, оскільки 95% покупців — жінки 25+ з хорошим рівнем доходу),
недостатньо якісна візуалізація сторінки Instagram, проблеми з маркетингом — недостатня комунікація з клієнтами.
Що ми зробили
- Визначили ключові маркетингові точки: акцент на mobile first на сайті, візуалізація в Instagram, поглиблена робота з маркетингом.
- В першу чергу опрацювали мобільну версію сайту — адаптували подачу фото та товарів під Instagram.
- Оформили Instagram — створили розкладки відповідно до ДНК бренду.
- Взяли на себе повністю візуальну частину та ведення Instagram (SMM): від створення креативів, розкладок, текстів,
до макетів розсилок у месенджерах та шоу-руму в ЦУМ. А також створення 3 сторіс і 1 поста на день.
- Ведення сайту — оновлення цін, розміщення нових товарів, розпродажів тощо.
- Організували рекламну кампанію в Instagram для збільшення продажів (орієнтація на запити в Direct).
- Налаштували ремаркетинг у Facebook, Instagram та Google для повернення клієнтів, які не здійснили покупку.
- Виявили та вирішили проблему з отриманням оплат через Fondy (знято ліміти та блокування).
- Запустили новий, детально опрацьований сайт.
- Виконали SEO та продовжуємо збільшувати продажі через ТОП-10 системи Google.com.ua.
Результати
- Збільшення продажів за 1,5 місяця до 7000 євро — в 3 рази.
- Зростання переглядів сторіс та стрічки в Instagram у 4 рази.
- Вивели низку запитів у ТОП-10.
- Покращення конверсії сайту з 1,6% до 15% — на сайті залишається і купує майже в 15 разів більше людей, ніж раніше.
Робота продовжується! І ми не зупиняємось!