Як за допомогою успішного SEO відмовитись від контекстної реклами — історія 15-річного співробітництва з будівельною компанією

SEO для строительной компании

З ЧИМ ПРИЙШОВ КЛІЄНТ

  1. Знайомство з клієнтом відбулося у 2009 році. Були бажання оновити сайт, але конкретних вимог не було.
  2. Хотілося показати виробництво та асортимент продукції, щоб краще представити компанію в Інтернеті.

Так виглядав сайт до роботи з нами

сайт до редизайна

ЩО МИ ЗРОБИЛИ

  1. Ще у 2009 році ми розробили новий дизайн сайту та логотип для клієнта, реалізували сайт з нуля, "оживили" логотип за допомогою технології flash (на той час популярної).
  2. Запустили SEO-просування для металопластикових та алюмінієвих вікон, дверей і вхідних груп.
  3. У 2018 році повністю розробили нову концепцію сайту. Розробка виконана з урахуванням досягнутих результатів по SEO. Всі досягнення збережено та примножено.
  4. Запущена контекстна реклама в Google.
  5. На сайті впроваджені інноваційні блоки – способи відкривання різних конструкцій у відео-форматі.
  6. Всі ролики розміщені на YouTube-каналі клієнта та інтегровані на сайт без зайвої реклами.
  7. Виконали наповнення сайту – системи, виробники, категорії, фото- та відеогалереї, новини та багато іншого.
  8. Написали всі необхідні матеріали для сайту – від статей та новин до карток товарів.
  9. Надали та підтримуємо стабільний хостинг.

Так виглядає сайт після роботи з нами

SEO продвижение сайта

Замовити послугу

РЕЗУЛЬТАТИ

  • З 2009 року до сьогодні сайт стабільно входить у ТОП-10 за низкою запитів, пов'язаних із металопластиковими та алюмінієвими вікнами, дверима та профілями.
  • Продажі компанії зросли у 4, а згодом і в 5 разів, завдяки розширенню ключових слів для просування.
  • З розробкою нового сайту було прийнято рішення сконцентруватися на алюмінієвих вікнах, дверях, зимових садах та подібних конструкціях.
  • Сайт стабільно входить у ТОП-10 Google за ключовими словами.
  • Цільовий трафік забезпечує компанії роботу на місяць уперед, навіть у несезон.
  • Завдяки успішному SEO відмовилися від контекстної реклами як від більш дорогого каналу просування.
  • Продумана структура під SEO та впровадження інтернет-маркетингу дозволили раціонально витрачати бюджет на рекламу, при цьому компанія за всіма параметрами зросла в кілька разів.

Бажаєте так само? ⮕

Замовити послугу

Щоб ознайомитись з іншими кейсами ⮕

Дивитись інші роботи


У вас є задача?
Запропонуємо ефективне рішення

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності

×

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності