Що було
1. Клієнт звернувся до нас із проханням запустити рекламу, оскільки є велике бажання розширити клієнтську базу абонентів
та вийти зі своїми послугами за межі одного регіону. Проаналізувавши сайт, ми зрозуміли, що реклама буде нерентабельною. 
середній чек клієнта низький, "упаковка послуг" застаріла, наш клієнт програв би конкуренцію в рекламі з більшими брендами.

2. Завдання та очікування клієнта:
- Збільшити середній чек абонентської бази;
- Розширити базу b2b клієнтів;
- Розширити регіон надання послуг;
- Збільшити кількість заявок на підключення;
- загальнорічне зростання продажів.

Що ми зробили

1. Проведено маркетинг разом із командою клієнта

2. Визначено ключові цільові аудиторії, послуги, пакети, які найцікавіші за маржинальністю.

3. Визначено ключові точки зростання продажів

4. Складено маркетингові рекомендації за формулою 5P

5. Виконана візалізація всіх рекомендацій у новому дизайні - готове сучасне "упаковування" послуг для кожної цільової групи

6. Запропоновано та впроваджено пакетні пропозиції, що піднімають середній чек з абонента до 600-700 грн серед фізосіб.

7. Розроблено "упаковування послуг" у b2b сегменті.

8. Написані ключові тексти для сайту та заданий новий стиль спілкування з клієнтами.

9. Розроблено акційні пропозиції, у тому числі з партнерськими інтеграціями

10. Перероблено юзабілі сайту. Оплата послуг тепер на відстані 1 клік, залученість до акційних пропозицій на кожному екрані.

11. Впроваджено структуру для SEO та закладено основи виведення клієнта в ТОП-10 у Google за потрібними ключовими запитами

РЕЗУЛЬТАТИ
1. Збільшення трафіку сайту на 450% за місяць після запуску.
2. Абоненти нашого клієнта позитивно відгукуються про новий сайт як про більш зручний ресурс.
3. Рекламна кампанія – у процесі. Але ми впевнені, що результати не забаряться!