ТОЧКА А. З чим до нас прийшов клієнт
Незрозумілий дизайн, перевантаженість інформацією та відсутність маркетингової стратегії. Новій цільовій аудиторії не було зрозуміло, що пропонує ресурс, а сайт не запам'ятовувався (журнал відрізняли від конкурентів лише за синім кольором.
Користувачі залишали сайт і переходили на інший ресурс компанії — Інтернет-магазин, що ускладнювало шлях клієнта до покупки, і потенційні покупці "губилися" на цьому шляху.
Складна форма реєстрації, відсутність стимулів для ЦА купувати підписку, брак унікальної торгової пропозиції (УТП) на висококонкурентному ринку інфобізнесу та відсутність брендової упаковки — все це заважало ефективному залученню клієнтів, навіть попри високу експертність продукту.
Стара структура сайту була залежна від програмістів і незручна в роботі для редакції. У результаті сайт не працював як інструмент продажів, а скоріше слугував онлайн-платформою для підтримки діяльності редакції.
Одним із ключових викликів для клієнта було переведення існуючої клієнтської бази на підписку онлайн-версій видань, а також продаж семінарів, вебінарів, консультацій та інших послуг компанії.
Так виглядав сайт до роботи з нами
ТОЧКА B - digital трансформація. Що ми зробили для клієнта:
1. Провели marketing reasearch для глибокого розуміння бізнесу. Визначили пріоритети в продажах продуктів, проаналізували шляхи клієнтів до покупки, вивчили ціни та аналогічні пропозиції на ринку, прописали "болі" цільової аудиторії та розробили способи їх вирішення. Ми надихнулися продуктом клієнта і разом з його командою переглянули всю маркетингову стратегію для перезапуску онлайн-продажів.
2. Виконали "упаковку" для сайту. Розробили новий дизайн:
1) вивели в шапку сайту інструменти та пошук, доопрацювали УТП і подали всі переваги продукту в порівняльній таблиці, структурували інформаційні продукти клієнта та розставили пріоритети в подачі.
2) покращили читабельність сайту, видаливши зайві елементи та спростивши інформаційну подачу, покращили юзабіліті. Додали блоки для залучення, продажні екрани, демо-доступ для ознайомлення з основним продуктом клієнта, впровадили акційні пропозиції та візуалізували основні послуги клієнта.
Так головна сторінка виглядала після роботи з нами
3) сконцентрували продажі Інтернет-магазину в межах одного ресурсу для збільшення обсягів продажів.
3. На основі маркетингових даних розробили лендинг для продажу онлайн-курсів.
4. Створили сайт з функціональністю повноцінного Інтернет-магазину.
5. Налаштували таргетовану рекламу у Facebook та Instagram. Здійснюється професійна SEO-оптимізація та підтримка контекстної реклами.
6. Після маркетингового аналізу клієнт також замовив додатковий лендинг — distance.kadrovik.ua.
Точка С: Результат
1) кампанія була запланована на два місяці, однак кількість лідів, їхня вартість та швидкість конверсії перевищили очікування вдвічі.
2) очікується зростання обороту Інтернет-магазину у 2-6 разів завдяки правильній подачі інформації з точки зору маркетингу, ефективній рекламі, підвищенню корисності сайту та скороченню шляху клієнтів до покупки.
3) сайт працює як інструмент продажів. Приріст продажів на кінець 2021 року – 350%.