Створення сайту, інтеграція з 1С та CRM, повний цикл SEO та сегментація ЦА: комплексне рішення для зростання продажів.

разработка сайта детских товаров

З чим прийшов клієнт

Клієнт звернувся із запитом збільшити продажі за рахунок виділеного бюджету на рекламу. Однак ми відмовили в запуску рекламної кампанії через низьку конверсійність існуючих ресурсів: сайту, соціальних мереж, аналітичних систем та відсутність оптимізації витрат. Така ситуація неминуче призвела б до “зливу” бюджету і вважалася б неефективною рекламою. Провівши аналіз веб-ресурсів та інструментів продажів клієнта, ми виявили такі проблеми:

  • Застарілий сайт із низькою юзабіліті та відсутністю адаптивної мобільної версії. Згідно з Google Analytics, показник відмов досягав 78%, а понад 90% мобільних користувачів не здійснювали покупок.
  • Непрацюючий пошук на сайті.
  • Відсутність SEO-структури: ключові запити не інтегровані в товарні сторінки, категорії чи статті.
  • Невизначена пріоритетність товарних груп.
  • Неінформативна подача акцій і стимулів для замовлень.
  • Відсутність програми лояльності та бонусів.
  • Невпорядкована фіксація конверсій та сегментація ЦА.
  • CRM-система не налаштована, не фіксувалися звернення із соціальних мереж, дзвінки та записи розмов.
  • Відсутність інтеграції з платіжними системами.
  • Некоректна інтеграція з 1С: не синхронізувалися переклади, залишки товарів на складі та знижки.

Так виглядав сайт до роботи з нами

приклад низькоконверсійного сайту

Що ми зробили

Замовити послугу

  • Провели маркетингове дослідження і визначили ЦА:
    • 70% — кінцеві споживачі жінки.
    • 15% — чоловіки.
    • 15% — дропшипери, дистриб'ютори, мережі супермаркетів.
  • Сформували УТП і пріоритетні товарні групи.
  • Розробили програму лояльності — "Курумчики".
  • Створили новий зручний сайт із чіткими категоріями, інтегрували з 1С.
  • Налаштували CRM і сегментацію ЦА.
  • Налаштували Google Analytics і систему відстеження конверсій.
  • Запустили товарну, контекстну, банерну і відеорекламу.
  • Виконали повний цикл SEO: підготовка, активна фаза, утримання позицій.
  • Оптимізували витрати на рекламу.
  • Масштабували рекламні кампанії SMM у Facebook та Instagram.
  • Провели аналітику та підключили в рекламу додаткові категорії товарів.

Так виглядав сайт після роботи з нами

Результати

  1. Збільшення загального виторгу::
    • З сайту: $12,000–17,000 / місяць.
    • Із соціальних мереж: $3,000–5,700 / місяць.
    • Іншими каналами (Rozetka, Prom, YouTube): $8,000–11,000 / місяць.
  2. Середній чек зріс на 180%.
  3. Вихід у ТОП-10 за ключовими запитами: “купити японські підгузки”, “дитяче харчування Японія”, “дитячий японський шампунь” та інші.
  4. Трафік із Google зріс у 3,2 рази за 6 місяців.

Чи готові так само трансформувати свій бізнес? Тоді натисніть ⮯

Замовити послугу

Бажаєте ознайомитися з досвідом інших компаній? ⮯

Дивитись інші роботи


У вас є задача?
Запропонуємо ефективне рішення

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності

×

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності