З чим прийшов клієнт
Клієнт звернувся із запитом збільшити продажі за рахунок виділеного бюджету на рекламу. Однак ми відмовили в запуску рекламної кампанії через низьку конверсійність існуючих ресурсів: сайту, соціальних мереж, аналітичних систем та відсутність оптимізації витрат. Така ситуація неминуче призвела б до “зливу” бюджету і вважалася б неефективною рекламою. Провівши аналіз веб-ресурсів та інструментів продажів клієнта, ми виявили такі проблеми:
- Застарілий сайт із низькою юзабіліті та відсутністю адаптивної мобільної версії. Згідно з Google Analytics, показник відмов досягав 78%, а понад 90% мобільних користувачів не здійснювали покупок.
- Непрацюючий пошук на сайті.
- Відсутність SEO-структури: ключові запити не інтегровані в товарні сторінки, категорії чи статті.
- Невизначена пріоритетність товарних груп.
- Неінформативна подача акцій і стимулів для замовлень.
- Відсутність програми лояльності та бонусів.
- Невпорядкована фіксація конверсій та сегментація ЦА.
- CRM-система не налаштована, не фіксувалися звернення із соціальних мереж, дзвінки та записи розмов.
- Відсутність інтеграції з платіжними системами.
- Некоректна інтеграція з 1С: не синхронізувалися переклади, залишки товарів на складі та знижки.
Так виглядав сайт до роботи з нами
Що ми зробили
- Провели маркетингове дослідження і визначили ЦА:
- 70% — кінцеві споживачі жінки.
- 15% — чоловіки.
- 15% — дропшипери, дистриб'ютори, мережі супермаркетів.
- Сформували УТП і пріоритетні товарні групи.
- Розробили програму лояльності — "Курумчики".
- Створили новий зручний сайт із чіткими категоріями, інтегрували з 1С.
- Налаштували CRM і сегментацію ЦА.
- Налаштували Google Analytics і систему відстеження конверсій.
- Запустили товарну, контекстну, банерну і відеорекламу.
- Виконали повний цикл SEO: підготовка, активна фаза, утримання позицій.
- Оптимізували витрати на рекламу.
- Масштабували рекламні кампанії SMM у Facebook та Instagram.
- Провели аналітику та підключили в рекламу додаткові категорії товарів.
Так виглядав сайт після роботи з нами
Результати
- Збільшення загального виторгу::
- З сайту: $12,000–17,000 / місяць.
- Із соціальних мереж: $3,000–5,700 / місяць.
- Іншими каналами (Rozetka, Prom, YouTube): $8,000–11,000 / місяць.
- Середній чек зріс на 180%.
- Вихід у ТОП-10 за ключовими запитами: “купити японські підгузки”, “дитяче харчування Японія”, “дитячий японський шампунь” та інші.
- Трафік із Google зріс у 3,2 рази за 6 місяців.
Чи готові так само трансформувати свій бізнес? Тоді натисніть ⮯
Бажаєте ознайомитися з досвідом інших компаній? ⮯