З ЧИМ ЗВЕРНУВСЯ КЛІЄНТ

  1. Сайт постійно генерував заявки, однак конверсія у продажі була досить низькою.
  2. Необхідно підвищити "середній чек" та вийти в інший ціновий сегмент роботи ведучого заходів.
  3. Оновити сайт, який як фізично, так і морально застарів.
  4. Зберегти всі позиції в ТОП-10 Google.com.ua, які були досягнуті за довгі роки роботи.

ЩО МИ ЗРОБИЛИ

  1. Провели інтернет-маркетинг: огляд конкурентів (сайти, Instagram та Facebook акаунти), визначили бажану цільову аудиторію, спосіб життя, інтереси, формат вибору підрядників на свої заходи. Провели "смакову" роботу з клієнтом — визначили "картинки", які були в уяві замовника для максимально точного попадання у візуалізацію.

  2. На основі інтернет-маркетингу, фотосесії клієнта та смакових вподобань цільової аудиторії розробили два дизайн-концепти. Один із них був узятий за основу та доопрацьований. Протягом тижня клієнт затвердив дизайн, який відповідає преміум-сегменту цільової аудиторії.

  3. Також ми пропрацювали УТП клієнта. Від старого слогану "Чарівник вашого свята" відмовилися, оскільки він асоціювався з "казкою", а це не те, що ми хочемо показати потенційним клієнтам. Розроблено нову УТП з емоцією, що підкреслює високий рівень роботи ведучого саме з вимогливими клієнтами.

  4. Серед розроблених екранів концепту особливу увагу приділили наданню інформації для кількох цільових аудиторій: замовники — фізичні особи, замовники — юридичні особи, івент-агентства. Причому в порядку пріоритетності.

  5. Розробляється новий сайт.

  6. Виконується робота з перенесення всіх досягнень по SEO для збереження ТОПових позицій сайту в Google.

  7. Виконується інтеграція нового сайту з чат-ботом у Telegram.