Розмістити рекламу в Гугл

Розмістити рекламу в Гугл

Створення сайту не гарантує прихід нових покупців або клієнтів. Необхідно, щоб його побачили користувачі пошукових систем. На це потрібен час і використання різних інструментів. Прискорити процес можна, якщо розмістити рекламу в Гугл. Завдяки грамотній роботі фахівців успіх досягається незалежно від того, оптимізований сайт чи ні.

Замовити послугу

Дати рекламу в Гугл або оптимізувати

Ми рекомендуємо розмістити рекламу на Гуглі після запуску сайту. Тобто малими вкладеннями домогтися залучення нових відвідувачів ресурсу. Одночасно з цим займаються просуванням. Ми радимо просуватися в декількох напрямках, а не вкладатися в одне. Результат буде вище, а його досягнення займе менше часу.

Перш ніж дати рекламу в Гугл, потрібно визначитися з форматом. Оплата може здійснюватися за кліки, конверсія або за покази. Виходячи з цього змінюється і ставка. Найбільш низькі витрати при виборі оплати за кліки, а найбільш висока за конверсію. Вибір формату залежить від того, якого типу ваш ресурс: портал, сайт-візитка, інтернет-магазин або Лендінг.

На першому етапі потрібно створити компанію в додатку Google Ads. Виконуються всі налаштування в залежності від вибору оплати, поповнюється баланс. Виглядає процедура легко і просто, і кожен може зробити її самостійно, але такий підхід часто призводить до фінансових втрат. Це не говорить про те, що контекстна реклама не дає потрібного результату. Просто довіряти її варто тільки досвідченим фахівцям, які врахують і запити пошукача, і особливості вашого ресурсу.

Замовити послугу

Де замовити послугу

Якщо ви вирішили розмістити рекламу в Гугл, але не знаєте, як краще виконати роботу, довірте її досвідченим фахівцям компанії Genesis. Свою діяльність ми почали з 2008 року. Минулий період дозволив нам накопичити величезний досвід. Ми готові вирішити будь-яке завдання.

Вартість послуг визначається виходячи з формату і кількості оголошень. Велика частина суми йде пошуковій системі. Нашим завданням є залучення більшої кількості нових клієнтів, що дозволить окупити витрати. Дізнатися, скільки коштує дати рекламу в Гугл, ви можете у консультантів, зателефонувавши за телефонами (044) 379-10-10, (067) 511-53-33 або залишивши заявку на сайті.

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

×