З чим до нас звернувся клієнт
- Низькі онлайн-продажі, які навіть не покривають витрати на роботу менеджерів.
- Проблеми з інтернет-магазином – повільне завантаження фотографій.
- Незручна структура (службова і комерційна інформація перемішані).
- Низькоякісна мобільна версія (що особливо критично, адже 95% покупців – жінки віком від 25 років з хорошим рівнем доходу).
- Недостатня якість візуалізації сторінки в Instagram.
- Проблема з маркетингом – недостатня комунікація з клієнтами.
Так виглядав сайт до роботи з нами
Що ми зробили
- Визначили ключові маркетингові пріоритети: оптимізація мобільної версії сайту, візуалізація в Instagram, поглиблена маркетингова робота.
- Насамперед покращили мобільну версію сайту – подача фото та товарів у стилі Instagram.
- Оформили Instagram відповідно до ДНК бренду.
- Взяли на себе повністю візуальну частину та ведення Instagram (SMM) – від створення креативів, оформлення стрічки, написання текстів до розробки макетів для розсилок у месенджерах та шоуруму в ЦУМ. Також здійснюємо щоденне створення 3 сторіс та 1 поста.
- Ведення сайту – оновлення цін, додавання нових товарів, розпродажів тощо.
- Організували рекламну кампанію в Instagram для підвищення продажів (орієнтована на запити в Direct).
- Налаштували ремаркетинг у Facebook, Instagram і Google для повернення клієнтів, які не здійснили покупку.
- Виявили та вирішили проблему з отриманням оплат через Fondy (знято ліміти та блокування).
- Запустили новий, доопрацьований сайт.
- Провели SEO-оптимізацію і продовжуємо підвищувати продажі, виводячи сайт у ТОП-10 на Google.com.ua.
Мобільна версія сайту після роботи з нами
Результати
- Зростання продажів за 1,5 місяця до 7000 євро – у 3 рази.
- Збільшення переглядів сторіс та стрічки в Instagram у 4 рази.
- Виведення низки запитів у ТОП-10.
- Поліпшення конверсії сайту з 1,6% до 15% – на сайті залишається та здійснює покупку майже в 15 разів більше людей, ніж раніше.
Хочете так само? Залишайте Вашу заявку ⟶
Щоб ознайомитись з іншими кейсами в Портфоліо ⟶