Вартість реклами в Google

Вартість реклами в Google

Для збільшення трафіку використовується контекстна реклама. Виконати настройку можна і самостійно, але за умови, що у вас є певні знання. Не маючи таких, вартість реклами в Google може виявитися дуже високою. З цієї причини ми рекомендуємо замовляти послугу у досвідчених фахівців, які врахують як особливості вашого ресурсу, так і потреби цільової аудиторії.

Замовити послугу

Вартість реклами Google і її формування

Відсутність досвіду призводить до суттєвих втрат. Незважаючи на те, що всі кроки налаштування розписані детально, складно врахувати всі нюанси. У тому випадку, якщо залучається стороння компанія, вартість контекстної реклами в Google буде складатися з витрат на розміщення і оплати роботи фахівців.

Загальна вартість реклами на Google визначається кількістю оголошень, ключовими запитами, ступенем конкуренції в конкретній ніші. Також особливо важливе значення має тип оплати: за клік, конверсію або переходи. Якщо всі налаштування виконані вірно, то вже в перші місяці витрати окупаються.

Вартість контекстної реклами в Google буде змінюватися щомісяця. Разом в ній змінюється і конверсія, а значить, і дохід клієнта. Найбільший обсяг робіт відзначається саме в перший місяць:

  • Створення рекламної кампанії, вибір формату і планування оголошень.
  • Аналіз конкурентів, оцінка цільової аудиторії.
  • Складання ядра, вибір ключових запитів.
  • Налаштування реклами в залежності від форми.
  • Запуск реклами.
  • Оцінка її ефективності, тестування, аналіз конверсії переходів, покупок і дзвінків.

Протягом першого місяця постійно виконується контроль. Він також входить у вартість реклами в Google. По кожному кроці клієнт отримує звітність. З другого місяця ефективність реклами зростає, тривають роботи щодо її поліпшення, розширюються оголошення, визначаються «мінус-слова», виконуються роботи по випередження конкурентів. Надалі потрібна постійна підтримка. В цьому випадку вартість реклами на Google розподіляється з великим акцентом на вкладення в пошуковики.

Замовити послугу

Замовити рекламу в Genesis

Сьогодні безліч компаній пропонує просування ресурсів усіма можливими механізмами, в тому числі і за допомогою реклами в пошукових системах. Вибрати відповідальних фахівців важко. Перший місяць, коли тільки запускається реклама на Google, вартість послуги не окупається. Далі протягом 2-3 місяці вдається повернути вкладення і тільки після можна помітити приріст доходів, незважаючи на продовження вливань в оголошення. Якщо після закінчення цього періоду доходів як і раніше немає, варто задуматися про зміну фахівців.

Компанія Genesis спеціалізується на розробці і просуванні сайтів. Ми досконало володіємо всіма інструментами і точно знаємо, як залучити клієнтів. Залежно від того, якого формату запускається контекстна реклама Google, вартість буде змінюватися. Ми пропонуємо від «Базовою» стратегії до «Чемпіона». Кожна з них має свої плюси і особливості. Перші результати ви помітите вже протягом 30 днів.

За роки діяльності ми знайшли свої, особливі механізми, що дозволяють нам швидко досягати поставленої мети. Ми гарантуємо вам індивідуальний підхід і зростання прибутку. Як тільки буде запущена реклама на Google, вартість витрат буде впевнено покриватися прибутком.

У наших консультантів ви можете уточнити, що дасть в вашому випадку контекстна реклама Google, вартість послуги і терміни настройки. Зв'язатися з нами ви можете за телефонами (067) 511-53-33 або залишити заявку на зворотний дзвінок через форму на сайті компанії.

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

У вас є задача?
Запропонуємо ефективне рішення

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності

×

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності