Для збільшення трафіку використовується контекстна реклама. Виконати настройку можна і самостійно, але за умови, що у вас є певні знання. Не маючи таких, вартість реклами в Google може виявитися дуже високою. З цієї причини ми рекомендуємо замовляти послугу у досвідчених фахівців, які врахують як особливості вашого ресурсу, так і потреби цільової аудиторії.
Вартість реклами Google і її формування
Відсутність досвіду призводить до суттєвих втрат. Незважаючи на те, що всі кроки налаштування розписані детально, складно врахувати всі нюанси. У тому випадку, якщо залучається стороння компанія, вартість контекстної реклами в Google буде складатися з витрат на розміщення і оплати роботи фахівців.
Загальна вартість реклами на Google визначається кількістю оголошень, ключовими запитами, ступенем конкуренції в конкретній ніші. Також особливо важливе значення має тип оплати: за клік, конверсію або переходи. Якщо всі налаштування виконані вірно, то вже в перші місяці витрати окупаються.
Вартість контекстної реклами в Google буде змінюватися щомісяця. Разом в ній змінюється і конверсія, а значить, і дохід клієнта. Найбільший обсяг робіт відзначається саме в перший місяць:
- Створення рекламної кампанії, вибір формату і планування оголошень.
- Аналіз конкурентів, оцінка цільової аудиторії.
- Складання ядра, вибір ключових запитів.
- Налаштування реклами в залежності від форми.
- Запуск реклами.
- Оцінка її ефективності, тестування, аналіз конверсії переходів, покупок і дзвінків.
Протягом першого місяця постійно виконується контроль. Він також входить у вартість реклами в Google. По кожному кроці клієнт отримує звітність. З другого місяця ефективність реклами зростає, тривають роботи щодо її поліпшення, розширюються оголошення, визначаються «мінус-слова», виконуються роботи по випередження конкурентів. Надалі потрібна постійна підтримка. В цьому випадку вартість реклами на Google розподіляється з великим акцентом на вкладення в пошуковики.
Замовити рекламу в Genesis
Сьогодні безліч компаній пропонує просування ресурсів усіма можливими механізмами, в тому числі і за допомогою реклами в пошукових системах. Вибрати відповідальних фахівців важко. Перший місяць, коли тільки запускається реклама на Google, вартість послуги не окупається. Далі протягом 2-3 місяці вдається повернути вкладення і тільки після можна помітити приріст доходів, незважаючи на продовження вливань в оголошення. Якщо після закінчення цього періоду доходів як і раніше немає, варто задуматися про зміну фахівців.
Компанія Genesis спеціалізується на розробці і просуванні сайтів. Ми досконало володіємо всіма інструментами і точно знаємо, як залучити клієнтів. Залежно від того, якого формату запускається контекстна реклама Google, вартість буде змінюватися. Ми пропонуємо від «Базовою» стратегії до «Чемпіона». Кожна з них має свої плюси і особливості. Перші результати ви помітите вже протягом 30 днів.
За роки діяльності ми знайшли свої, особливі механізми, що дозволяють нам швидко досягати поставленої мети. Ми гарантуємо вам індивідуальний підхід і зростання прибутку. Як тільки буде запущена реклама на Google, вартість витрат буде впевнено покриватися прибутком.
У наших консультантів ви можете уточнити, що дасть в вашому випадку контекстна реклама Google, вартість послуги і терміни настройки. Зв'язатися з нами ви можете за телефонами (067) 511-53-33 або залишити заявку на зворотний дзвінок через форму на сайті компанії.
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |