Власники комерційних інтернет-ресурсів, які вирішили підключити PPC (контекстну рекламу) самостійно або через веб-агентство, стикаються з низкою запитань. Найбільш частими є:
- Скільки коштує? Вартість в даній області ділиться на 2-а види - бюджет на поповнення балансу пошукової системи для показу оголошень і оплата послуг IT-студії, якщо вони займаються налаштуванням РК (рекламної компанії). Ціна на поповнення пошуковику Гугл може варіюватися в широкому діапазоні - від 50 $ на місяць і може досягати 1000 $ в день. Послуги IT-студії від 50 до 300 $ в місяць в залежності від апетитів і складності настройки.
- Що краще контекстна реклама або SEO-просування? Чи не коректно порівнювати ці два інструменти. І перший і другий можуть принести хороші результати, якщо робити все правильно і послідовно. Раціональною стратегією вважається підключення контекстної реклами на початку проекту з поступовим внеском в SEO.
- Чи впливає PPC на SEO? Багато хто думає, що якщо сайт рекламується і показується в топі, значить він і без реклами з часом туди потрапить - на жаль немає! Пошукові системи створили алгоритм, який ніяк не пов'язує просування з контекстом.
- Якщо настройка контекстної реклами потрібна в місті Харків, а обрана веб-студія в Києві? Насправді не важливо, де знаходяться фахівці, головне щоб вони показували результати і надавали зрозумілу звітність, яку можна перевірити не досвідченій людині.
- Чи можна налаштувати контекст в Гугл самостійно? Звичайно можна, але реалії такі, що без досвіду позитивних результатів не отримати. Навіть прочитавши безліч літератури і переглянувши купу відео роликів, можна буде врахувати всі нюанси, а їх тут вистачає. За незнання таких моментів, недосвідчений рекламщик буде витрачати бюджет даремно.
- Як перевірити ефективність роботи PPC? Запустивши інтернет-рекламу і побачивши збільшений трафік / замовлення / покупки, неодмінно хочеться дізнатися рентабельність. Для цього використовується додатки від пошукових систем Гугл Аналітікс. Також є інструменти для відстеження конверсій безпосередньо в додатках для настройки реклами - Google Ads. Підключити такий аналіз і зрозуміти чи ефективно працює PPC для новачка буде проблематично.
Налаштування контекстної реклами в місті Харків
Як вже було сказано - не важливо в якому місті замовляти дану послугу, головне щоб виконавці попалися чесні і з хорошим досвідом. Проте, ефект присутності ніхто не відміняв. Для деяких дуже важливо побачити офіс компанії, поспілкуватися з керівництвом, побачити команду. Написавши запит настройка контекстної реклами Харків можна спостерігати 1000 кандидатів. Візьмемо наприклад ТОП-5 сайтів, не рахуючи рекламних. На даний момент це:
- Харків Кабанчик,
- Айті Форс,
- ОЛХ,
- Артлемон,
- Трендлайн.
На сайті Харків Кабанчик вибрати потрібну приватних осіб. Рекомендується уникати таких фахівців, так як ніякої гарантії та договору тут немає.
Айті Форс вже повноцінна веб-студія, але перебуваючи на вершині слави без будь-якої реклами ціни тут будуть космос - від 300 $ за саму звичайну настройку.
ОЛХ також пропонує приватні оголошення контекстологіі, хочеться сказати - куди ви лізете?
Артлемон - одна з найбільш пафосних веб-студій, однак за цим пафосом ховаються працівники-дилетанти і зверхнє керівництво. Знайти справжні відгуки про цю компанію можна без проблем в Гуглі - не полінуйтеся це зробити і обходьте їх 10-ій дорогою.
Трендлайн - політика роботи побудована дуже завуальовано, тому перевірити їх роботу практично нереально.
Що потрібно знати при замовленні контекстної реклами в веб-студії?
Перш ніж замовити у веб-студії настройку контекстної реклами в Харкові - необхідно зрозуміти її ази. Далі слід поспілкуватися безпосередньо з PPC-спеціалістом, який буде вести проект, так як менеджер нічого путнього не скаже, а тільки наобіцяють сім мішків гречаної вовни. Контекстологіі попередньо повинен проаналізувати проект і доступною мовою розповісти про раціональність інтернет-реклами, про прогнозовані результати і терміни їх досягнення. Далі рекомендується запросити приклад звітності і дізнатися методи роботи, зокрема, який бюджет - відкритий або закритий? Якщо IT компанія працює по другому принципі, то це ні до чого доброго не приведе.
Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:
Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |