Часті питання по контекстній рекламі

Контекстна реклама Харків

Власники комерційних інтернет-ресурсів, які вирішили підключити PPC (контекстну рекламу) самостійно або через веб-агентство, стикаються з низкою запитань. Найбільш частими є:

  • Скільки коштує? Вартість в даній області ділиться на 2-а види - бюджет на поповнення балансу пошукової системи для показу оголошень і оплата послуг IT-студії, якщо вони займаються налаштуванням РК (рекламної компанії). Ціна на поповнення пошуковикам Гугл / Яндекс може варіюватися в широкому діапазоні - від 50 $ на місяць і може досягати 1000 $ в день. Послуги IT-студії від 50 до 300 $ в місяць в залежності від апетитів і складності настройки.
  • Що краще контекстна реклама або SEO-просування? Чи не коректно порівнювати ці два інструменти. І перший і другий можуть принести хороші результати, якщо робити все правильно і послідовно. Раціональною стратегією вважається підключення контекстної реклами на початку проекту з поступовим внеском в SEO.
  • Чи впливає PPC на SEO? Багато хто думає, що якщо сайт рекламується і показується в топі, значить він і без реклами з часом туди потрапить - на жаль немає! Пошукові системи створили алгоритм, який ніяк не пов'язує просування з контекстом.
  • Якщо настройка контекстної реклами потрібна в місті Харків, а обрана веб-студія в Києві? Насправді не важливо, де знаходяться фахівці, головне щоб вони показували результати і надавали зрозумілу звітність, яку можна перевірити не досвідченій людині.
  • Чи можна налаштувати контекст в Гугл / Яндекс самостійно? Звичайно можна, але реалії такі, що без досвіду позитивних результатів не отримати. Навіть прочитавши безліч літератури і переглянувши купу відео роликів, можна буде врахувати всі нюанси, а їх тут вистачає. За незнання таких моментів, недосвідчений рекламщик буде витрачати бюджет даремно.
  • Як перевірити ефективність роботи PPC? Запустивши інтернет-рекламу і побачивши збільшений трафік / замовлення / покупки, неодмінно хочеться дізнатися рентабельність. Для цього використовується додатки від пошукових систем Гугл Аналітікс / Яндекс Метрика. Також є інструменти для відстеження конверсій безпосередньо в додатках для настройки реклами - Google Ads / Яндекс Директ. Підключити такий аналіз і зрозуміти чи ефективно працює PPC для новачка буде проблематично.

Замовити послугу

Налаштування контекстної реклами в місті Харків

Як вже було сказано - не важливо в якому місті замовляти дану послугу, головне щоб виконавці попалися чесні і з хорошим досвідом. Проте, ефект присутності ніхто не відміняв. Для деяких дуже важливо побачити офіс компанії, поспілкуватися з керівництвом, побачити команду. Написавши запит настройка контекстної реклами Харків можна спостерігати 1000 кандидатів. Візьмемо наприклад ТОП-5 сайтів, не рахуючи рекламних. На даний момент це:

  •  Харків Кабанчик,
  • Айті Форс,
  • ОЛХ,
  • Артлемон,
  • Трендлайн.

На сайті Харків Кабанчик вибрати потрібну приватних осіб. Рекомендується уникати таких фахівців, так як ніякої гарантії та договору тут немає.

Айті Форс вже повноцінна веб-студія, але перебуваючи на вершині слави без будь-якої реклами ціни тут будуть космос - від 300 $ за саму звичайну настройку.

ОЛХ також пропонує приватні оголошення контекстологіі, хочеться сказати - куди ви лізете?

Артлемон - одна з найбільш пафосних веб-студій, однак за цим пафосом ховаються працівники-дилетанти і зверхнє керівництво. Знайти справжні відгуки про цю компанію можна без проблем в Гуглі - не полінуйтеся це зробити і обходьте їх 10-ій дорогою.

Трендлайн - політика роботи побудована дуже завуальовано, тому перевірити їх роботу практично нереально.

Замовити послугу

Що потрібно знати при замовленні контекстної реклами в веб-студії?

Перш ніж замовити у веб-студії настройку контекстної реклами в Харкові - необхідно зрозуміти її ази. Далі слід поспілкуватися безпосередньо з PPC-спеціалістом, який буде вести проект, так як менеджер нічого путнього не скаже, а тільки наобіцяють сім мішків гречаної вовни. Контекстологіі попередньо повинен проаналізувати проект і доступною мовою розповісти про раціональність інтернет-реклами, про прогнозовані результати і терміни їх досягнення. Далі рекомендується запросити приклад звітності і дізнатися методи роботи, зокрема, який бюджет - відкритий або закритий? Якщо IT компанія працює по другому принципі, то це ні до чого доброго не приведе.

Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:

+38 (044) 379-10-10

або

+38 (067) 511-53-33

Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!

 

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

Бонус 2000 грн на рекламу від Google при замовленні реклами до кінця цього тижня!

×