Як перевірити ефективність роботи контекстної реклами?

Контекстну рекламу замовити

Самостійно налаштувати і запустити контекстну рекламу не так вже й складно, але що потім? Як зрозуміти чи ефективно вона працює? Багато хто вважає, що якщо збільшився приплив клієнтів / замовлень, то значить все йде як треба - аж ніяк. У більшості випадків така стратегія може виявитися збитковою. Припустимо, є інтернет-магазин з продажу зоотоварів, який рекламується в пошуковій мережі. Щомісяця витрачається 20000 грн на поповнення балансу, а замовлення від реклами 7000 грн. Після декількох місяців такої роботи інтернет-магазин з більшою часткою ймовірності чекає закриття.

Щоб такого не було, краще замовити контекстну рекламу в місті Київ у професіоналів, або навчиться самому аналізувати ефективність, що досить трудомістка, але здійсненне завдання.

Замовити послугу

Налаштовуємо конверсію для контекстної реклами

Для оцінки будь-якої рекламної компанії важливо зрозуміти - яким має бути кінцевий результат? Для більшості сайтів, які відносяться до типу e-commerce (інтернет-магазини) важливі - замовлення послуг або купівля товарів. Дані дії називаються конверсією. Щоб її бачити на власні очі, потрібно зробити ряд налаштувань. Для цього можна скористатися інструментом "Переходи" в Google Ads або Analytics.

"Переходи" в Google Ads можна знайти в Інструментах (стовпець Відстеження). Натиснувши на "+" система пропонує вибрати тип конверсії. Для інтернет-магазинів з надання послуг або продажу товарів вибирається - "Веб-сайт". Ми потрапляємо на сторінку з кількома типами налаштувань:

  • категорія,
  • назва конверсії,
  • цінність,
  • облік.

У категорії необхідно вибрати "Покупка", що означає завершений замовлення товару або послуги. Назвати конверсію можна як завгодно, щоб було зрозуміло її пряме призначення. У розділі "Цінність" можна скористатися рекомендацією системи, тобто - не використовувати її. В "Обліку" вибираємо - "Кожна", що означає відстеження абсолютно всіх конверсій. Далі можна натискати "Створити і продовжити", не звертаючи увагу на інші настройки. Ми потрапляємо на сторінку, де можна скачати / скопіювати так званий "Тег". Його потрібно буде вставити в структуру сайту вручну. Для цього буде потрібно знайти на сервері файл index.php (можливо цей файл буде мати інше розширення). Вставляється код між тегами <head> і </ head>. На цьому настройка конверсії закінчена, залишається тільки почекати буквально день, щоб побачити перші результати. Складно? Не зрозуміло? Насправді - це найпростіший спосіб.

Замовити послугу

Скільки коштує замовити контекстну рекламу в місті Київ?

З налаштуванням конверсії не так все просто для людини, який робить це вперше, але без даної опції не рекомендується навіть починати рекламу, оскільки це ключовий фактор для досягнення прибутку.

Припустимо, зробити аналіз ефективності вийшло, виникає наступне питання: а що далі? Якщо реалії такі, що інтернет-реклама неефективна, то потрібно щось змінювати. Перелік робіт тут може бути широкий - розширення мінус-слів, захист від склікування конкурентів, поліпшення оголошень, правильний розподіл ставок і т.д. Можна знову піти двома шляхами - вчитися далі самостійно і зазнавати збитків, або звернутися в IT компанію.

Контекстну рекламу можна замовити в місті Київ з бюджетом від 4000 грн. На практиці краще заплатити контекстологіі з IT агентства, так як в результаті професійно налаштована РК з хорошим аналізом принесе набагато більше прибутку. Знайти цих найпрофесійніших контекстологіі можна, зробивши заявку на сайті genesis.org.ua.

Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:

+38 (044) 379-10-10

або

+38 (067) 511-53-33

Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!

 

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

Бонус 2000 грн на рекламу від Google при замовленні реклами до кінця цього тижня!

×