Використовуючи додаток Google Ads (AdWords по-старому) від відповідної пошукової системи, можна налаштувати контекстну рекламу. Створюється компанія - спочатку потрібно вибрати місце показу рекламних оголошень:
- пошукова мережа,
- КМС (Медійна мережа).
У першому випадку реклама показується вгорі при видачі результатів пошуку за певним запитом. При виборі КМС, оголошення показуються серед контенту на заданих сайтах.
Далі необхідно вибрати місце розташування: тут широкий вибір налаштувань, які дозволяють оголошеннях рекламуватися в потрібній країні, місті або його регіоні, якщо такі є. Також тут можна налаштувати виключають місця в рамках, скажімо, однієї країни або міста.
Далі Гугл Адс запропонує вибрати мови запиту. Для України рекомендується використовувати російську, українську та англійську - мови, які ми часто використовуємо для пошукових запитів і позначень термінів.
Для новачків при налаштуванні контекстної реклами важливо приділити наступного етапу - бюджету в день. Тут вказується допустима цифра, яку можна використовувати систему як плату за рекламу. На початку запуску компанії не рекомендується ставити якісь захмарні цифри, так як в більшості випадків вони підуть в порожню. Цю цифру в будь-який момент можна змінити, тому почати можна з 250 грн. У налаштуванні бюджету буде запропонований тип показу - стандартний і прискорений. Перший означає, що оголошення будуть показуватися рівномірно протягом доби, використовуючи заданий бюджет; другий говорить системі, що показ відбуватиметься постійно, до моменту закінчення коштів - це може трапиться в будь-який час. Чи не вивчивши активність аудиторію на запити певних товарів / послуг рекомендується ставити стандартний тип показу.
Ставки. Тут користувачеві пропонується вибрати оплату за клік, конверсію, або цінність конверсії. При виборі конверсії, система буде стягувати плату за лід (відвідувача, який справив необхідні цільові дії - зробив замовлення, покупку, подзвонив, підписався). Використовуючи цінність конверсії, система буде аналізувати кліки і підвищувати / знижувати ставку, щоб привести максимально ефективний лід. Для рядового користувачі все це може здатися складним, тому по-старому використовується плата за клік із зазначенням максимального значення - 10 грн для початку буде достатньо.
Це все, що вимагає контекстна реклама, щоб її налаштувати в найпростішому варіанті. Далі буде ряд налаштувань, які використовуються професійними контекстологіі, і при відсутності знань, краще слідувати порадам системи, які позначаються словом «Рекомендовано».
Чи можна налаштувати контекстну рекламу самому?
Ми лише розповіли про основні настройки і тільки рекламної компанії (РК), а це лише оболонка. Далі необхідно налаштувати оголошення, де ще більше тонкощів. Самостійна настройка можлива для людини з будь-яким досвідом, так як Гугл подбав про всіх підказках - досить читати і все буде зрозуміло, для чого використовується кожна опція, але ... Ви досить швидко все налаштуєте тільки для того, щоб так само швидко все втратити.
Контекстна реклама Гугл настройка в Genesis
На те, щоб вивчити основні нюанси в інтернет рекламі знадобляться місяці і великий запас бюджету. Найприкріше - без порожніх витрат не обійтися, так як вся література і відеоролики розповідають лише ази, а вони практично ніяк не допомагають уберегтися від помилок. Щоб такого не сталося, пропонуємо замовити контекстну рекламу, її налаштування в IT компанії Genesis. Маючи великий досвід, ми гарантуємо своїм клієнтам, що всі вкладення принесуть як мінімум подвійний дохід.
Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:
Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |