Для залучення клієнтів використовуються різні механізми і одним з них є контекстна реклама від Гугл. Саме цей метод рекомендується молодим сайтам як менш витратний. Але і сайтам зі стажем вдасться домогтися збільшення припливу клієнтів і зростання прибутку. Потрібно тільки грамотно виконувати всі налаштування, тому ми радимо довіряти цю роботу досвідченим фахівцям.
Що дає Гугл контекст
На перший погляд здається, що виконати настройку реклами можна самостійно, але тут виникає маса нюансів. Справа в тому, що позитивний результат буде тільки в тому випадку, якщо до того, як зробити контекстну рекламу в Гуглі, провести аудит ресурсу і аналіз компанії в цілому.
З цією метою спочатку проводиться вивчення цільової аудиторії, етапи переходу холодного ліда в гарячий. У деяких випадках необхідна розробка маркетинг плану. Далі виконується розрахунок «воронки продажів», визначається форма реклами і проводиться її розробка, висуваються вигідні торгові пропозиції. Таким чином, для того, щоб була запущена контекстна реклама на Гуглі, необхідно пройти наступні етапи:
- Планування, аналіз і аудит сайту, розрахунок витрат.
- Укладання договорів, розробка форм реклами, настройка інструментів для подальшого аналізу.
- Внесення бюджету і запуск.
Вся робота виконується з гарантіями для клієнта. Після того, як був запущений Гугл контекст, протягом місяця ми спостерігаємо за результатами. При необхідності виконується корекція механізмів, змінюється напрямок і стратегія просування. Протягом перших 30 днів нашим завданням є забезпечення конверсії на рівні більше 3%. За результатами першого місяця стає зрозуміло, як зробити контекстну рекламу в Гуглі більш ефективною.
У зв'язку з цим далі виконується масштабування, що дозволяє збільшити конверсію до 10-30%. При продовженні роботи в даному напрямку зростає і приплив клієнтів, і дохід клієнта.
Що пропонує Genesis
Свою діяльність компанія Genesis Group почала в 2008 році. Основним напрямком є розробка і просування сайтів всіх форматів і будь-якої складності. За плечима кілька сотень успішних проектів і вдячних клієнтів. Досвід, накопичений за минулий період, допомагає нам вирішувати будь-які завдання. Ми точно знаємо, як зробити Гугл контекст більш ефективним. Крім того, співпраця з нами має масу плюсів:
- Ми є сертифікованим партнером Google, тому співпраця з нами вигідно в плані бонусів при розміщенні реклами.
- Ми розробили власні механізми, які гарантовано дадуть позитивний результат.
- Кожен співробітник виконує своє завдання, тому Гугл контекст приносить позитивний результат в мінімальні терміни.
- Клієнт завжди може відстежувати витрати на запуск реклами через загальний аккаунт.
Якщо у вас ще залишилися питання, ви можете задати їх, зателефонувавши за телефонами (067) 511-53-33. Також ви можете оформити заявку на нашому сайті через форму зворотного зв'язку.
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |