Контекстна реклама в місті Харків

Контекстна реклама Харків

Правильно налаштувати контекстну рекламу без досвіду проблематично, не кажучи вже про її постійний контроль, підвищення ефективності та отримання гарного прибутку. Раціонально замовити таку послугу у фахівців. Але як їх знайти? Контекстна реклама в місті Харків налаштовується безліччю IT компаній, але знайти гідних - дуже складно. Кожен намагається залучити своєю низькою ціною і обіцяє результати, але варто підписати договір, заплатити і про тебе забувають і згадують лише тоді, коли потрібно внести черговий транш. Безумовно, контекстологіі надають красиві звіти з графіками і цифрами, де йдеться про те, що все добре - платите нам далі. А ви зможете це «добре» перевірити? Більшість бізнесменів поняття не мають, що на цих звітах і в цьому головна помилка. Довіряючи цю роботу профі, потрібно хоча б знати ази, в іншому випадку велика ймовірність, що вам будуть вішати локшину на вуха.

Замовити послугу

Етапи налаштування контекстної реклами

Контекстна реклама налаштовується через додатки Google Ads або Яндекс Директ від відповідних пошукових систем. Для початку створюється РК (рекламна компанія). IT компанії часто це роблять на своєму акаунті і після завершення співпраці РК просто видаляється. Створити РК на Вашому акаунті навряд чи хтось візьметься - це не вигідно. Такі реалії, на жаль, і потрібно з ними змиритися. Після створення компанії йде чітка послідовність дій, які можна розділити на 5 етапів:

  • Етап 1 - збір СЯ (семантичного ядра). Це ключові запити, за якими буде показуватися реклама. Контекстологіі вивчають особливості рекламованого проекту і бажання замовника - які сторінки повинні бути вгорі пошуку (в ТОПі). СЯ необхідно затвердити. Замовнику потрібно особливу уважність приділити цим ключам, так як навіть висококласний контекстологіі апріорі не зможе дізнатися всі нюанси бізнесу і може вийде абсурдна ситуація - наприклад, будуть рекламуватися телевізори Panasonic на сторінці, де немає навіть цього бренду. І що найсмішніше - цей приклад не перебільшений, таких неуважно фахівців достатньо. Після затвердження з замовником семантики, контекстологіі налаштовують так звані мінус-слова - це ті фрази, за якими реклама не повинна рекламуватися.
  • Етап 2 - прогноз бюджету. Після затвердженої семантики, використовуються спеціальні інструменти, які можуть досить точно прогнозувати бюджет. Тут замовник розуміє - у що виллється рекламна компанія і в разі необхідності СЯ коригується знову.
  • Етап 3 - стратегія. Результат для кожного проекту може бути індивідуальним - замовлення послуги, купівля товару, підписка, дзвінок по телефону, посилення впізнаваності бренду. Отримання результату повинно бути виражено в зразкових цифрах - скільки ми отримаємо, що отримаємо і коли отримаємо? Контекстна реклама в Харкові може налаштовуватися без надання цих даних. Наприклад, в київських digital-агентствах - це вважається неприйнятним.
  • Етап 4 - створення рекламних оголошень. Всю зібрану семантику необхідно "наживити" на рекламні оголошення - їх кількість залежить від ключових слів. Оголошення, в свою чергу, містяться в заздалегідь створених групах.
  • Етап 5 - запуск. Поповнюється баланс додатки і реклама запускається, після надходження коштів. Зазвичай бюджет поповнюють ще до налаштування РК, тому етап 5 може бути і етапом 1.

Замовити послугу

Поліпшення контекстної реклами

Якщо фахівці з контекстної реклами в місті Харків налаштували все ідеально, то це не означає, що місія завершена - систему необхідно періодично коригувати. Ця робота стала і полягає вона в наступному:

  • Розширюється список стоп-слів, які витрачають бюджет даремно і не призводять потрібних клієнтів.
  • Забороняються злісні конкуренти, які люблять клікати по оголошеннях на зло.
  • Поліпшуються показник якості оголошень - що веде до зниження витрат.
  • Поліпшується CTR - відношення число показів до числа кліків.
  • Поліпшуються посадочні сторінки.

Останній пункт більше стосується замовника, так як реклама це далеко не все. Не маючи ніякої родзинки, можна просто загубитися серед конкурентів, навіть перебуваючи на першому місці Гугл або Яндекс.

Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:

+38 (044) 379-10-10

або

+38 (067) 511-53-33

Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!

 

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

Бонус 2000 грн на рекламу від Google при замовленні реклами до кінця цього тижня!

×