Налаштування реклами Гугл

Налаштування реклами Гугл

Налаштування реклами Гугл виконується через додаток Google Ads. Для цього спочатку створюється компанія, тобто визначається місце показу оголошень. Це може бути пошукова система або Медійна мережа. Уже на цьому етапі визначитися самостійно, як налаштувати рекламу в Гугл, досить складно, тому ми рекомендуємо звертатися до фахівців в даному напрямку.

Замовити послугу

Як зробити рекламу в Гуглі

При використанні пошукової системи оголошення з'являється при видачі по певному запиту. Якщо ж була обрана Медійна мережа, то оголошення буде видно в контенті конкретних сайтів.

Наступний етап, який включає налаштування реклами Google, це визначення місця розташування. Завдання - зробити так, щоб оголошення бачили в потрібній країні. При необхідності призначаються виключення. Обов'язково визначаються мови. Наприклад, настройка реклами в Google для Києва вимагає використання української, російської та англійської мов.

Новачкові складно буде зрозуміти, як зробити рекламу в Гуглі. Ми рекомендуємо вказувати добовий бюджет, тобто ту суму, яку можна використовувати протягом одного дня в якості оплати за оголошення. Ми не радимо вказувати величезні суми, так як це може стати причиною зайвих і невиправданих витрат. Налаштування реклами Google змінюється в будь-який зручний момент, тому збільшити суму ви зможете, як тільки це зажадає результат. Тут же визначається прискорений або стандартний тип показу. Якщо не проводився аналіз сайту і не визначена активність відвідувачів, краще використовувати стандартний варіант. У цьому випадку оголошення буде показуватися через рівні проміжки часу протягом доби. У певних випадках використовується настройка реклами Гугл з прискореним показом, тобто оголошення з'являються один за одним до закінчення ліміту.

Наступним етапом, який включає налаштування реклами Гугл, є вибір ставок. Оплата здійснюється за конверсію, кліки або покази. Залежно від того, як налаштувати рекламу в Гугл, буде стягуватися оплата за лід. Оплата за конверсію досить складний варіант, тому новачками він використовується рідко.

Далі визначитися з тим, як зробити рекламу в Гуглі, дуже складно, не маючи певних знань. Виконуються настройки оголошень з великою кількістю нюансів. Крім того, навіть якщо виконати базові настройки невірно, можна понести втрати замість приходу нових клієнтів. Саме з цієї причини ми радимо не витрачатися самостійно на контекстну рекламу, а відразу звертатися до фахівців.

Замовити послугу

Чому послуги від Генезис вигідні

Компанія Genesis займається розробкою і просуванням сайтів з 2008 року. За цей час ми накопичили досвід, що дозволяє нам справлятися в будь-якими завданнями. Ми точно знаємо, як налаштувати рекламу в Гугл і уникнути помилок. У роботі бере участь ціла команда, де кожен виконує відведену йому роль. Це підвищує якість результату і скорочує час виконання завдання.

Наша мета - зростання прибутку у наших клієнтів. До кожного проекту ми підходимо індивідуально без будь-яких шаблонів. Якщо вам потрібна настройка реклами в Google, зателефонуйте нам за телефонами (044) 379-10-10, (067) 511-53-33. Також ви можете залишити заявку через форму зворотного зв'язку або обумовити час особистої зустрічі з фахівцем.

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

×