Реклама контекстна Google

Реклама контекстна Google

Налаштування реклами в пошукових системах можна виконати самостійно, але це досить проблематично. Крім того, необхідний її постійний контроль для підвищення ефективності оголошення. Зробити це без глибоких пізнань практично неможливо. Тому, якщо вам потрібна контекстна реклама на Google, краще довірити роботу досвідченим фахівцям.

Замовити послугу

Контекстна реклама в Google і її етапи

Для настройки реклами використовується сервіс Google Ads. Спочатку необхідно створити рекламну кампанію. Вже тут без певних навичок складно виконати всю роботу правильно. Далі контекстна реклама від Google вимагає виконання наступних етапів:

  1. Збір семантичного ядра. Це певні фрази і слова, за якими користувачі знаходять потрібний їм товар або послугу. Тут важливо вивчити цільову аудиторію, їх запити, а також особливості діяльності компанії. Коли використовується пошукова система Google, контекстна реклама повинна повною мірою відповідати ресурсу. Тому ми рекомендуємо кожного клієнта особисто ознайомитися з ключовими фразами, щоб виключити абсурдні і неефективні запити.
  2. Далі виконується прогнозування бюджету. Для цього фахівцями застосовуються певні інструменти, що дозволяють розрахувати можливі витрати. При необхідності виконується корекції СЯ.
  3. Складається план, визначаються цілі: замовлення послуги, купівля товару, здійснення дзвінка. Визначаються приблизні цифри.
  4. Створюються оголошення. Вся контекстна реклама Google повинна підганяти під ключові запити і після цього розподілятися по певним групам.
  5. Запускається реклама, поповнюється бюджет.

Тривалість етапів залежить від багатьох факторів. Значення має те, чи є план, чи готові рекламні блоки і який їхній формат. Після того, як буде запущена контекстна реклама від Google, проводиться її поліпшення. Без корекції ефективність кампанії буде постійно знижуватися. Поліпшення включає розширення списку «мінус-слів», які витрачають бюджет без позитивного відгуку. Визначаються конкуренти, виявляються помилкові кліки по оголошенню з метою витрати бюджету. Паралельно виконується підвищення числа, що відображає відношення кількості показів до переходів. При використанні пошукової системи Google, контекстна реклама повинна відповідати певним вимогам. Чим вище якість оголошення, тим вище його рейтинг і нижче витрати на рекламу.

Таким чином, контекстна реклама в Google перші три місяці вимагає вкладень, надалі зростає конверсія, зростає дохід, приходять нові клієнти. Не варто думати, що на цьому робота закінчена. Потрібно продовжувати контролювати ефективність оголошень і при необхідності виконувати корекцію, щоб постійно перебувати вище конкурентів в пошуковій системі, і прагнути до зниження витрат на рекламу.

Замовити послугу

Де замовити послугу просування

Компанія Genesis спеціалізується на розробці сайтів. З 2008 року ми виконуємо просування своїх і сторонніх проектів. Уже створено понад 700 ресурсів, що дозволило нам накопичити величезний досвід. Крім того, нами були створені свої механізми, що підвищують ефективність роботи.

Незалежно від того, яка саме обрана пошукова система, Яндекс або Google, контекстна реклама починає давати позитивний результат вже в перші місяці після запуску. Ми використовуємо від індивідуальної підхід, ретельно вивчаємо ресурс і особливості діяльності компанії. Виділяємо її сильні сторони і потреби потенційних клієнтів. Тільки після цього ми створює найбільш підходящий формат оголошення та запускаємо рекламу. Оцінити, наскільки ефективна контекстна реклама Google від Genesis ви можете, скориставшись послугою. Для цього можна зателефонувати за телефонами (044) 379-10-10, (067) 511-53-33 або заповнивши форму зворотного зв'язку.

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

×