Що таке контекстна реклама в Гугл?

Контекстна реклама в Гуглі

Створивши сайт, необхідно тривалий час чекати, поки він стане видатним для користувачів Google. Якщо не вживати ніяких рекомендацій від пошуковика по оптимізації сайту, то він так і залишиться в незримому стані. Контекстна реклама в Гугл дозволяє обійти фактор часу і зайняти відразу верхнє місце в пошуку, незалежно від того - оптимізований проект чи ні. За таке місце під сонцем треба платити, попередньо налаштувавши формат:

  • оплата за клік,
  • за конверсію (замовлення послуги, купівля товару),
  • за покази.

Залежно від способу оплати буде варіюватися ставка. Оплата за покази оголошень найнижча, за конверсію - найвища. Залежно від типу сайту (інтернет-магазин, Лендінгем, корпоративний, вітрина, портал) вибирають певну контекстну рекламу Гугла.

Щоб почати з'являтися вгорі пошуку за допомогою реклами, необхідно створити компанію в додатку Google Ads, налаштувати оголошення з бажаним видом оплати і поповнити баланс. Зробити все самостійно без будь-якого досвіду - цілком реально, але велика ймовірність, що все закінчиться збитками.

Якщо Ви вже зрозуміли і скоріше за все перевірили на практиці, що самодіяльність ні до чого доброго не приводить, не варто "ставити хрест" на контекстній рекламі Гугл. Звертайтеся в IT компанію Genesis і після місяця нашої роботи Ви побачите, що це дуже вигідно!

Замовити послугу

Що вибрати - рекламу або SEO-просування?

Контекстна реклама в Гуглі зазвичай підключається на початку запуску сайту. Просуванням займаються паралельно, починаючи з малих витрат за часом і грошам. Тільки така стратегія максимально ефективна!

Як повчального прикладу наведемо одну історію:

Жили-були два інтернет-бізнесмена з однаковим фінансовим становищем і у кожного був онлайн-магазин з продажу устаткування для басейнів. Наші герої недавно відкрили їх для індексації пошукових систем. Один SEO специалист фанатик, інший хороший контекстологіі і управлінець. У перший місяць сеошник аналізував і збирав всі необхідні дані, в той час як контекстологіі вже отримав першу невелику прибуток від контекстної реклами Google. На другий місяць сеошник сильно збільшив витрати: почав закуповувати посилання, працювати над внутрішньою оптимізацій, підключив копірайтинг - все робив поступово і правильно, так як СЕО не любить поспіху. Контекстологіі встиг отримати потрійну прибуток, збільшив кількість оголошень, розширив асортимент товарів, налагодив роботу з новими постачальниками. На третій місяць сеошник домігся того, що його інтернет-магазин зрушився з нульової точки по просуваються запитам, але прибутку все не було, а витрати зростали, проте, він весь свій час приділяв СЕО і вірив, що незабаром буде купатися в грошах. Контекстологіі оптимізував свою рекламу і тепер при мінімальних витратах він отримував колосальну віддачу; бачачи такі хороші результати, контекстологіі ризикнув і вклав всю свою отриманий прибуток + взятий кредит в власний імпортом цікавить його продукції. На четвертий місяць, коли сеошник вже почав подекуди з'являтися в ТОП-10 і очікувати перші хороші продажі, трапляється непередбачуване - єдиний для нього постачальник закрив опт. Сторінки потрапили на верх пошуку, стали марними, так як на них був товар, який ніде було взяти; на нові рухи тіла не було вже ні грошей, ні бажання. Контекстологіі само швидко переформатував оголошення на власну ходову продукцію і почав заробляти краще колишнього!

Висновок з цієї історії: бачачи горе-досвід сеошника не потрібно вважати, що просування в підметки не годиться контекстній рекламі (ще як годиться), просто нашому герою потрібно було робити все вчасно - відразу піклуватися про отримання прибутку, думати про поліпшення і страховки бізнесу, і не заглиблюватися фанатично в одне лише СЕО.

Замовити послугу

Скільки коштує контекстна реклама в Гуглі?

Ціна за показ оголошень буде сильно залежати від виду рекламованих послуг / товарів. На загальний бюджет також впливає кількість і формат цих оголошень - таргетинг, реклама в пошуку або на тематичних сайтах. Мінімальний бюджет в Genesis для настройки і запуску РК становить від 4000 грн; цифра може досягати і 100000 грн. Велика частина бюджету йде безпосередньо пошуковій системі Google, а ми в свою чергу робимо все необхідне для залучення цільових клієнтів, які окуплять всі витрати в рази.

Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:

+38 (044) 379-10-10

або

+38 (067) 511-53-33

Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!

 

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

Бонус 2000 грн на рекламу від Google при замовленні реклами до кінця цього тижня!

×