Створивши сайт, необхідно тривалий час чекати, поки він стане видатним для користувачів Google. Якщо не вживати ніяких рекомендацій від пошуковика по оптимізації сайту, то він так і залишиться в незримому стані. Контекстна реклама в Гугл дозволяє обійти фактор часу і зайняти відразу верхнє місце в пошуку, незалежно від того - оптимізований проект чи ні. За таке місце під сонцем треба платити, попередньо налаштувавши формат:
- оплата за клік,
- за конверсію (замовлення послуги, купівля товару),
- за покази.
Залежно від способу оплати буде варіюватися ставка. Оплата за покази оголошень найнижча, за конверсію - найвища. Залежно від типу сайту (інтернет-магазин, Лендінгем, корпоративний, вітрина, портал) вибирають певну контекстну рекламу Гугла.
Щоб почати з'являтися вгорі пошуку за допомогою реклами, необхідно створити компанію в додатку Google Ads, налаштувати оголошення з бажаним видом оплати і поповнити баланс. Зробити все самостійно без будь-якого досвіду - цілком реально, але велика ймовірність, що все закінчиться збитками.
Якщо Ви вже зрозуміли і скоріше за все перевірили на практиці, що самодіяльність ні до чого доброго не приводить, не варто "ставити хрест" на контекстній рекламі Гугл. Звертайтеся в IT компанію Genesis і після місяця нашої роботи Ви побачите, що це дуже вигідно!
Що вибрати - рекламу або SEO-просування?
Контекстна реклама в Гуглі зазвичай підключається на початку запуску сайту. Просуванням займаються паралельно, починаючи з малих витрат за часом і грошам. Тільки така стратегія максимально ефективна!
Як повчального прикладу наведемо одну історію:
Жили-були два інтернет-бізнесмена з однаковим фінансовим становищем і у кожного був онлайн-магазин з продажу устаткування для басейнів. Наші герої недавно відкрили їх для індексації пошукових систем. Один SEO специалист фанатик, інший хороший контекстологіі і управлінець. У перший місяць сеошник аналізував і збирав всі необхідні дані, в той час як контекстологіі вже отримав першу невелику прибуток від контекстної реклами Google. На другий місяць сеошник сильно збільшив витрати: почав закуповувати посилання, працювати над внутрішньою оптимізацій, підключив копірайтинг - все робив поступово і правильно, так як СЕО не любить поспіху. Контекстологіі встиг отримати потрійну прибуток, збільшив кількість оголошень, розширив асортимент товарів, налагодив роботу з новими постачальниками. На третій місяць сеошник домігся того, що його інтернет-магазин зрушився з нульової точки по просуваються запитам, але прибутку все не було, а витрати зростали, проте, він весь свій час приділяв СЕО і вірив, що незабаром буде купатися в грошах. Контекстологіі оптимізував свою рекламу і тепер при мінімальних витратах він отримував колосальну віддачу; бачачи такі хороші результати, контекстологіі ризикнув і вклав всю свою отриманий прибуток + взятий кредит в власний імпортом цікавить його продукції. На четвертий місяць, коли сеошник вже почав подекуди з'являтися в ТОП-10 і очікувати перші хороші продажі, трапляється непередбачуване - єдиний для нього постачальник закрив опт. Сторінки потрапили на верх пошуку, стали марними, так як на них був товар, який ніде було взяти; на нові рухи тіла не було вже ні грошей, ні бажання. Контекстологіі само швидко переформатував оголошення на власну ходову продукцію і почав заробляти краще колишнього!
Висновок з цієї історії: бачачи горе-досвід сеошника не потрібно вважати, що просування в підметки не годиться контекстній рекламі (ще як годиться), просто нашому герою потрібно було робити все вчасно - відразу піклуватися про отримання прибутку, думати про поліпшення і страховки бізнесу, і не заглиблюватися фанатично в одне лише СЕО.
Скільки коштує контекстна реклама в Гуглі?
Ціна за показ оголошень буде сильно залежати від виду рекламованих послуг / товарів. На загальний бюджет також впливає кількість і формат цих оголошень - таргетинг, реклама в пошуку або на тематичних сайтах. Мінімальний бюджет в Genesis для настройки і запуску РК становить від 4000 грн; цифра може досягати і 100000 грн. Велика частина бюджету йде безпосередньо пошуковій системі Google, а ми в свою чергу робимо все необхідне для залучення цільових клієнтів, які окуплять всі витрати в рази.
Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:
Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |