У багатьох, хто вирішив замовити контекстну рекламу (PPC) в IT компанії, присутнє бажання зробити це в своєму місті - щоб під'їхати в офіс, побачити всю команду, оцінити вітання. На жаль статистика говорить - "чим краще фантик, тим гірше начинка". Мессендж в тому, що не потрібно зациклюватися на певному місті і обов'язкової можливості під'їхати в офіс. IT агентство рекомендується вибирати за іншим принципом ...
Що ми бачимо, вбиваючи запит в пошуковик - "контекстна реклама Дніпро"? Рекламу! Перейшовши по таких оголошеннях можна часто бачити, що IT агентства знаходяться не в Дніпрі. Є компанії, які рекламуються для України перебуваючи в іншій країні. Питається - як такі фахівці можуть якісно зробити настройку, якщо вони для себе не можуть привести максимально цільових клієнтів. Коли людина шукає - "контекстна реклама в місті Дніпро", то він має на увазі отримання послуги в даному місті. Це те ж саме, що шукати телевізори LG, а потрапити на оголошення телевізорів Samsung. Таких горе професіоналів рекомендується обходити першими.
Спілкуємося з фахівцем PPC
Спілкування з IT компанією відбувається через представників або менеджерів і рідко з фахівцями, які виконують настройку. Головне завдання замовника - поспілкуватися саме з фахівцем і поставити йому одне важливе питання - "Чи підійде для мого бізнесу контекстна реклама?"
Справа в тому, що не всім вона підходить і таких випадків може бути декілька:
- маленька маржа на товари, якщо мова йде про інтернет-магазинах,
- немає попиту на товар,
- маленький бюджет і велика конкуренція.
Реклама в Гугл передбачає порожні витрати за кліки, які не завершилися конверсією (замовленнями). І як би ідеально вона не була налаштована, цього не уникнути. Якщо маржа товару дуже маленька, то раціональність падає і її запуск не принесе, в більшості випадків, результатів.
Бувають випадки, коли конкуренція на послуги / товар - нульова. Наприклад, ми завезли новий бренд, про який ніхто не чув. Запускати в такому випадку контекст не має ніякого сенсу, для цього використовуються інші інструменти маркетингу.
Якщо бюджет для настройки малий - не дотягує і до 2000 грн, та до того ж рекламована область має велику конкуренцію - результат буде збитковим.
Контекстологіі може знадобитися час на аналіз, після чого він повинен дати висновок про раціональність запуску контекстної реклами в Дніпрі для певного бізнесу. Якщо Ви підпадаєте під вище перераховану категорію, а Вам доводять зворотне - шукаємо іншу IT компанію.
Що потрібно знати про контекстну рекламу в IT-агентствах?
Отже, вибір зроблений і тепер залишається чекати результатів, які будуть показуватися у вигляді щомісячного звіту. Там буде тільки один цікавий параметр - конверсія. Як би плачевно це не звучало, але зрозуміти і перевірити, що конверсія приносить яскраво виражену прибуток здатний тільки досвідчений маркетолог, але ніяк не замовник.
Слід знати, що налаштувавши PPC її потрібно коригувати на постійній основі, тому перестати платити IT компанії не вийти; хіба що навчиться все робити самому.
Відмовившись від послуги, рекламна компанія видаляється. При зверненні до нових фахівцям потрібно налаштовувати все з 0 і платити, за цю роботу заново, тому краще вибирати таких професіоналів один раз.
Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:
Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |