Навіщо потрібна корекція контекстної реклами?

Замовивши PPC, або по-іншому - контекстну рекламу, наприклад, в місті Одеса, стикаєшся з необхідністю платити веб-студії на постійній основі. У перший місяць контекстологіі налаштовують рекламну компанію і запускають її. По-другий і наступні місяці йде коригування, за яку замовник і платить, не рахуючи коштів на поповнення бюджету пошукової системи. Питається, що можна постійно коригувати і брати за це гроші?

Пошукова система Google розробили потужні автоматизовані інструменти в додатках для настройки контекстної реклами. Здавалося б - ручна праця не потрібна. Але, не тут то було. 90% заробітку пошукових систем будується саме на контексті. Вся ця автоматика покликана витратити якомога більше бюджету і без грамотної оптимізації хороших результатів побачити не вийде.

Замовити послугу

4 кроки по оптимізації PPC в Google Ads

Проведення оптимізації РК (рекламної компанії) недоцільно без підключення конверсії. Для досвідченого контекстологіі це не складе ніяких труднощів, а ось для новачка - завдання із зірочкою. Якщо коротко, то необхідно вставити теги на сайт від Гугл, які будуть реєструвати цільові дії відвідувача - замовлення послуги, підписку, покупку товару.

Налаштувавши конверсію і почекавши, наприклад місяць, можна оптимізувати 4 важливих складових реклами:

  • ставки,
  • запити,
  • оголошення,
  • мінус-слова.

Оптимізація ставок. Як інструмент для аналізу пошукової реклами можна використовувати "Статистику Аукціонів" в розрізі ключових слів, де представлені за замовчуванням 7 стовпців з даними. Для простого аналізу можна взяти колонку "Середня позиція". Якщо вона від 1 до 2, то раціонально опустити ставку на 10%. Наприклад, у нас є запит - контекстна реклама Одеса зі ставкою 10 грн за клік. Бачачи, що середня позиція від 1 до 2 ми знижуємо ставку до 9 грн за клік. Так можна продовжувати до тих пір, поки не побачимо, що "Середня позиція" стала більше 2 - після цього зниження ставки необхідно зупинити. Таку роботу необхідно проробити з усіма ключами і періодично її повторювати.

Оптимізація запитів. Для цього використовують популярну стратегію - аналізується загальний високочастотний ключ із широкою відповідністю. Ті словоформи, які неодноразово принесли конверсію, вставляються в акаунт з фразовим і точною відповідністю.

Оптимізація оголошень. В ідеалі, на один ключовий запит створюється одне оголошення з обов'язковим входженням ключа в тайтла або, як мінімум, в діскріпшині. Така установка дозволяє підвищити рейтинг оголошення та знизити його витрати за кліки. Далі аналізуються оголошення з низьким значенням CTR - відношення показів до конверсії. У більшості випадків це вирішується шляхом поліпшення посадкової сторінки, позбавленням від клікфрода, або ж просто видаленням.

Розширення мінус-слів. Запити, які витрачають бюджет і не призводять до конверсії, усувають шляхом постійного поповнення стоп-слів. Наприклад, ми хочемо шукатися по широкому запитом контекстна реклама Одеса, але не передбачивши, що оголошення може показуватися і з словом "безкоштовно", можна даремно витратити бюджет. Таких слів безліч і передбачити всі - неможливо, тому необхідно періодично їх розширювати, щоб відсіювати нецільових відвідувачів на сайт.

Замовити послугу

Чи можливо коригувати PPC без досвіду?

Вся вищеописана оптимізація лише тінь тієї роботи, яка проводиться професіоналами, щоб реклама давала результат. Навчитися мінімізувати витрати і отримувати максимум прибутку здатний тільки досвідчений контекстологіі, тому раціональність платити веб-студії за підтримку РК все-таки велика. В іншому випадку кошти будуть набивати кишені одним тільки пошуковикам.

Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:

+38 (067) 511-53-33

Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!

 

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

Бонус 2000 грн на рекламу від Google при замовленні реклами до кінця цього тижня!

У вас є задача?
Запропонуємо ефективне рішення

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності

×

Відправляючи свої дані, Ви погоджуєтеся на їх обробку
відповідно до політики конфіденційності