Метою контекстної реклами є конвертація відвідувачів сайту в потенційних клієнтів. Вона повинна бути короткою, такою, що запам'ятовується, стимулюючої дію. При дотриманні всіх умов Гугл реклама буде ефективною і допоможе збільшити дохід компанії.
Навіщо потрібна реклама в Гугл
Контекстна реклама полягає в показі оголошення в верхньому рядку пошуку при запиті користувача за певною ключовою фразою. Текст оголошення буде з'являтися на перших позиціях незалежно від положення самого сайту. Тому даний метод просування є особливо вигідним для молодих ресурсів.
У той же час, невірно розміщена реклама на Гугл може стати причиною втрати вкладень. У зв'язку з цим ми рекомендуємо довіряти роботу фахівцям, які врахують особливості ресурсу, вимоги пошукових систем і потреби потенційних клієнтів.
Щоб Гугл реклама дала позитивний результат, необхідно пройти наступні етапи:
- Проводиться аналіз ресурсу, вивчаються конкуренти, визначаються цілі.
- Вивчається цільова аудиторія і її потреби.
- Вибираються інструменти просування, становить план робіт.
- Створюються рекламні оголошення потрібного формату. Це може бути відео-оголошення, банер, слайд-шоу, тексти.
- Запускається реклама Гугл, оцінюється її ефективність, проводиться тестування чинного механізму.
- Проводиться оптимізація механізму за результатами раніше виконаної оцінки.
- Надається звітність клієнта.
Завданням фахівців є не просто розміщення реклами, а досягнення конкретних цілей. При цьому оцінюються майданчики і сайти, на яких видається оголошення, визначаються «мінус-слова», що негативно позначаються на бюджеті, а також реакція відвідувачів на інструмент і їх подальша поведінка на ресурсі. Грамотне відстеження конверсії і дій відвідувачів допомагає скоротити витрати на рекламу в декілька разів.
Скільки коштує послуга
Вартість розміщення оголошення залежить від кількох факторів. Значення має ставка. При виборі оплати за клік витрати будуть найменшими у порівнянні з оплатою за конверсію. Крім того, молодим сайтам, де ще не вивчені запити потенційних клієнтів і не проведено аудит самого ресурсу, краще використовувати оплату за кліки. Плата за покази буде вигідна в тому випадку, якщо оголошення вже містить всю необхідну для клієнта інформацію, наприклад дати, місце проведення заходу, розміри знижок.
Фахівці компанії Genesis займаються розробкою і просуванням сайтів з 2008 року. Ми точно знаємо, яка реклама в Гугл буде більш ефективною. Ми створили більше 700 проектів і продовжуємо просувати близько двохсот сайтів. У своїй роботі ми використовуємо не тільки стандартні механізми, але і розроблені нами методи.
З'ясувати, скільки буде коштувати Гугл реклама, ви можете у консультантів за телефонами (067) 511-53-33. Також ви можете залишити заявку через форму зворотного зв'язку на сайті компанії.
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |