Залучати якомога більше клієнтів в інтернеті, будучи на самому верху в таких пошукових системах як Google - мрія практично кожного власника сайту, проте дорога на цей "олімп" терниста. З огляду на величезну конкуренцію, пошуковики придумали більше 200 правил, кожен з яких складно і довго виконувати. З частою періодичністю правила додаються, алгоритми змінюються і встигнути в цій гонці вдається одиницям. І ще одна складність - дійшовши до вершини (ТОПу) по певних запитах, необхідно буде утримувати своє лідерство, так як знайдуться 1000 кандидатів, які захочуть зайняти це місце.
Контекстна реклама сайтів дозволяє обійти цю гонку і потрапити в ТОП без виконання будь-яких чинників. Налаштовані оголошення будуть показуватися людині по потрібним компанії шуканим запитам. Правильно все зробивши, можна розраховувати на залучення великої кількості клієнтів, які з більшою часткою ймовірності замовлять товар / послугу, подзвонять, напишуть, підпишуться, в залежності від типу і цілей сайту. За такої обхідний шлях до топу пошукова система Гугл стягує чималу плату. При відсутності досвіду настройки, контекстна реклама для сайту буде збитковою. Якщо її налаштує і буде керувати професійний контекстолог, то можна розраховувати на отримання прибутку через пару місяців.
Недоліки контекстної реклами для сайту
Інтернет реклама не стала винятком у питанні недоліків. Вони тут звичайно ж є:
- Позначення пошукових оголошень словом "Реклама". Для деяких користувачів пошукових систем дане позначення сприймається негативно. Всі втомилися від реклами і в більшості випадків вважають її маніпуляцією. Негативну репутацію позначенню "Реклама" також додають горе-контекстологи, які налаштовують по-корявому показ оголошень, і в підсумку відвідувач не знаходить навіть близько того, що шукав. Невмілих настройщиків багато і рейтинг рекламних показів через них не найкращий.
- Конкуренти і нецільові клієнти. Не потрібно думати, що потрапивши в ТОП за допомогою реклами, абсолютно кожен відвідувач принесе якусь користь - це утопія. Завжди будуть люди, які клацають по оголошенням з одним лише збитком для компанії. В основному це не цільові клієнти і конкуренти, які здається тільки і чекають, щоб витрачати даремно Ваш бюджет. Деякі придумують як це робити на постійній основі і в великих масштабах. Благо від цього є досить ефективний захист, яку вміє ставити профі.
- Підводні камені для недосвідчених. Контекстна реклама на сайти не така вже складна в самостійному налаштуванні. У використовуваних для цієї мети додатках Google Ads є пояснення до кожного етапу. Створити рекламну компанію і запустити оголошення зможе будь-який користувач інтернету, який уміє читати, але ... отримати прибуток в результаті - не реально. Зазнавати втрат можна довго, поки практичним шляхом впізнаються нюанси роботи системи. Вони не описуються в книжках, з огляду на особливості проектів, і залишається тільки вірити, що колись збитки окупляться.
Контекстна реклама сайту в IT компанії Genesis
Виходячи з вищеописаних 3-х недоліків, новачкам так і не вдається домогтися толку від контекстної реклами, проте довіривши цю роботу професіоналам з Genesis такого не станеться. Можна говорити про переваги нашої роботи, проте найкращий аргумент - це гарантований результат. За 2-3 місяці роботи з нами Ви зрозумієте, що ми багато чого вміємо і можемо приносити дохід нашим клієнтам, обходячи ті перешкоди, які могли б наповнювати кишені одним лише пошуковим системам.
Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:
Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |