SEO для Instagram

Сео для Инстаграм

Начебто пошукова оптимізація – це для сайтів, до чого ж тут SEO для Instagram? Навіщо потрібна пошукова оптимізація Інстаграм-акаунта? Все дуже просто! Очевидно, що одні акаунти випадають першими за запитом користувача при пошуку в Instagram і навіть в Google, а інших і близько немає. І справа тут не тільки в кількості підписників, лайків, постів чи сторіс. Розміщувати навіть 20 матеріалів на день уже недостатньо. Також мало працює масфоловінг, маслайкінг і маслукінг – соціальні мережі прекрасно борються з накрутками показників.

Хочете, щоб на Ваш акаунт прийшло більше підписників і покупців? Тоді слід зайнятися пошуковою оптимізацією Instagram. Як це працює? Читайте далі!

Що корисного ви дізнаєтеся з матеріалу SEO для Instagram:

  1. Як залучити трафік з пошукових систем Google і Яндекс на акаунт в Instagram білими методами.
  2. Як потрапити в рекомендовані акаунти в Instagram, які видаються за запитами користувачів під час пошуку.
  3. Як оптимізувати профіль в Instagram під пошук в соціальній мережі.
  4. Чому кількість сторіс і постів вже має другорядне значення.
  5. Чи потрібно оптимізувати старі пости.
  6. Як правильно оптимізувати фото, пости в Instagram.
  7. Хто допоможе зробити правильний SEO для Instagram, якщо у Вас не вистачає часу або знань.

Для початку розберемося з СЕО для Інстаграм, чому це так важливо? Ось приклад:

Ввели в Google пошуковий запит і бачимо на другій сторінці (поки на другій) профіль Instagram. Сьогодні соціальні мережі дуже добре індексуються пошуковими системами, і ті акаунти, які займаються SEO для Instagram, отримують покупців не тільки через соціальну мережу, а й через пошукові системи Google і Яндекс. А в пошукових системах – мільярди запитів щодня!

Також у пошукових систем, окрім веб-пошуку, є додатки, які ще більше «підлаштовуються» під запити користувачів і знаходяться завжди під рукою в телефонах десятків мільйонів людей. Тому якщо правильно виконати SEO для Instagram, трафік на ваш акаунт зросте в рази і потрапити на першу сторінку пошукових систем за релевантними запитами користувачів буде легше простого.

Ще один приклад. Тепер уже в самому пошуку Instagram введемо запит:

Саме цей салон видається першим серед рекомендованих з тисяч сторінок. До речі, наш клієнт! Природний (органічний) трафік, отриманий через пошук в Instagram – один з основних для акаунта. При тому, що робота над акаунтом – стандартна, а кількість підписників не обчислюється сотнями тисяч людей.

У чому ж секрет такої популярності саме цього салону серед кількох тисяч салонів Києва? Читайте далі!

Звичайно, в іншому регіоні може видаватися серед перших інший салон, адже не просто ж Instagram просить кожного користувача вказати місце, де він знаходиться. Звідси випливає важливий висновок: оптимізувати акаунт варто під конкретний регіон і конкретну локацію. Якщо ж у вас завдання більш глобального масштабу – ну, щось на зразок захопити світове панування за допомогою Instagram, то в цьому випадку теж є своя стратегія!

Як залучити трафік з пошукових систем Google, Яндекс і інших на акаунт в Instagram білими методами

Отже, у Вас аккаунт в Instagram і його потрібно оптимізувати під пошук. З чого почати?

Рекомендуємо почати з аналізу ключових слів у пошуку Google – скористатися «Планувальником ключових слів», а також зібрати статистику по релевантним хештегам за допомогою сервісів. Тема хештегів в Instagram – дуже об'ємна, сервісів багато: наприклад, tagsfinder.com або ingramer.com. Але головний секрет у тому, щоб використовувати не найпопулярніші теги, за якими вже є маса контенту і серед якого не пробитися. Використовуйте хештеги, які набирають популярність – так би мовити, трендові і, звичайно, застосовні до Вашої локації, товарів і послуг. Максимальна кількість хештегів – 30. Уникайте загальних слів.

Створити правильний список допоможе SEO спеціаліст – неодмінно звертайтеся в нашу компанію для створення правильного семантичного ядра.
Далі зібрані ключові слова слід застосовувати в описі до постів. Регулярно використовуйте їх і у вас значно підвищитися шанс стати одним із перших на сторінці результатів пошуку.

Як потрапити в рекомендовані акаунти в Instagram, які видаються за запитами користувачів під час пошуку

В цьому випадку слід зайнятися нікнеймом. Це те саме «ім'я користувача», яке відображається, коли ви, наприклад, у сторіс через @ хочете відзначити людину. Під час заповнення шапки профіля напишіть туди назву, під якою вас зможуть знайти інші. Це має бути легке ім’я, яке запам'ятовується. Наприклад, назва компанії або ж ваше ім'я і прізвище, якщо це особистий акаунт. Якщо використовуєте нижнє підкреслення, то ставте тільки одне і коротке. А що стосується крапок, то на початку і в кінці їх краще уникати.

Як оптимізувати профіль в Instagram під пошук у соціальній мережі

Головний момент, яким слід зайнятися під час оптимізації Instagram-акаунта під пошукові системи – це «Ім'я». Коли ви створюєте шапку профілю, перед вами відкривається кілька рядків, які потрібно заповнити. Першим стоїть «Ім'я». Його потрібно прописати, використовуючи ключові слова. Розглянемо на прикладі. Якщо у вас салон краси, який знаходиться в Києві, то бажано вказати, що це салон краси, його назву та локацію. Але не пишіть занадто багато, адже кількість символів дуже обмежена.

Чому кількість сторіс і постів вже має другорядне значення

Не потрібно сидіти і мучитися над ідеями для сторіс і постів на кожен день. Адже кількість вже давно не грає ролі. Набагато важливіша якість.
Тому використовуйте в хорошій якості, унікальні знімки/відео під час наповнення контентом акаунта. Бажано публікувати фотографії або зроблені вами, або ті, які на ваше замовлення зробив фотограф, а не ті, які вже давно гуляють на просторах інтернету.

Чому? Тому що в такому випадку пошукові системи сприймуть пости як неунікальний контент і опустять вниз сторінки у видачі. Якщо що, обробка чужої фотографії в редакторі теж не зробить її унікальною. Також, якщо ви робите знімки, має бути зрозуміло, що там зображено. Таким чином, коли користувач буде шукати за запитом якусь картинку, велика ймовірність, що і ваше фото потрапить у видачу.

Чи потрібно оптимізувати старі пости, і як правильно обробляти фото в Instagram

Старі пости потрібно оптимізувати, навіть якщо здається, що в цьому немає сенсу. Про це ми розповімо трохи нижче. А поки запам'ятайте: перш ніж публікувати пост, прописуйте ALT-текст до фото.

Для чого він потрібен і як додати?

Альтернативний текст з'явився ще у 2018 році, але створили його для людей, у яких проблеми із зором. Потім ALT-текст почали активно використовувати для збільшення охоплень у соцмережах. І це дійсно працює. Яким чином?
Текст, який ви прописали, помічає пошукова система і піднімає фотографію, коли вона підходить під запит користувача. Таким чином людина відкриває вашу картинку і переходить за посиланням на профіль.

Як прописати альтернативний текст в Instagram?

Є два способи. Перший: коли ви завантажуєте фотографію для публікації. Потрібно перейти в розширені настройки і там ви побачите цю можливість. І другий спосіб: прописати його внизу фотографії під час редагування. А це означає, що таким чином можна оптимізувати старі пости.

Для написання альтернативного тексту дано 100 символів, але це не означає, що потрібно обов'язково використовувати всі, або те, що можна продублювати текст, який ви прописали в описі. В полі для ALT тексту пишіть те, що зображено на фото. Використовуйте для опису високочастотні слова, тобто ті, які швидше за все користувач введе в пошуковику. Якщо ви не впевнені у правильності своїх дій, звертайтеся в компанію Genesis Group. Наші фахівці допоможуть правильно оптимізувати ваш профіль в Instagram.
Як бачите, на сьогоднішній день недостатньо просто постити фотографії з описом. Крім цього, потрібно виконати багато роботи.

І ще кілька важливих моментів, які важливо врахувати, якщо у вас своя компанія.

  • Якщо у вас є особистий сайт, додайте туди посилання на сторінки в соціальних мережах. Таким чином ті, хто зайшов на веб-сервіс, зможуть перейти на ваш аккаунт, ознайомитися з профілем і підписатися.
  • Створіть профіль вашої компанії в Google «Мій бізнес». Це швидко і безкоштовно. Обов'язково додайте туди сторінку в Instagram.

Якщо ж ви не маєте часу, щоб зайнятися SEO для Instagram або просуванням акаунта, обов'язково звертайтеся в компанію Genesis Group. Зробимо все якісно і в поставлені терміни.

                                                                                                          Замовити послугу


×

Відправляючи свої дані ви погоджуєтеся на обробку
відповідно до політики конфіденційності