Скільки коштує реклама в Гугл

Скільки коштує реклама в Гугл

Одним з найбільш популярних інструментів для залучення трафіку є контекстна реклама Гугл, вартість послуги істотно нижче цін на інші механізми, а ефективність часом перевершує їх. Варто відзначити, що ціна за кліки зростає з кожним роком, але затребуваності послуга не втрачає. Перш ніж скористатися послугою, важливо з'ясувати, скільки коштує контекстна реклама в Гуглі і чому вона доступніша, ніж в Яндексі.

Замовити послугу

Гугл реклама: вартість і переваги

Вивчаючи статистику, можна зрозуміти, скільки коштує реклама Гугл і чому вона різниться для кожного ресурсу. Спочатку позначається рівень конкуренції. Чим він вищий - тим дорожче кліки. У менш конкурентною ніші вартість контекстної реклами в Гугл буде нижче. При цьому в обох випадках відзначається позитивна динаміка цільового трафіку.

Існують і інші причини того, чому вартість контекстної реклами в Гугл нижче:

  • Більш складний інтерфейс. Величезна кількість вкладок налаштувань часом ускладнюють самостійне розміщення оголошень. Саме тому більш вигідним є варіант, коли фахівцем розміщується реклама в Гугл, вартість при цьому окупається вже в перші місяці.
  • Тут менше конкуренції. Варто зазначити, що те, скільки коштує реклама в Гуглі, залежить від кількості рекламодавців по даній ключовою фразою. В Гуглі завжди було менше конкуренції, тому і кліки будуть дешевше.
  • Особливості ціноутворення. Коли розміщується Гугл реклама, вартість кліка визначається рейтингом. Чим він вищий, тим менше оплата за клік. Рейтинг визначає сама пошукова система по великій кількості факторів.

У той же час, існують механізми і інструменти, що дозволяють зробити кліки дешевше. Визначаються вони після аналізу ресурсу і оцінки цільової аудиторії. Тому точно сказати, скільки коштує контекстна реклама в Гуглі, можна тільки після її запуску і тестування протягом місяця.

Крім перерахованого, якщо замовляється реклама в Гугл, вартість також буде включати:

  1. Контроль вхідного трафіку, відсів нецільового трафіку, формування «мінус-слів».
  2. Управління ставками, їх коригування. Після того як була запущена контекстна реклама Гугл, вартість може змінюватися з метою обходу конкурентів.
  3. Масштабування, розширення семантичного ядра, збільшення конверсії, тестування.
  4. Контроль витрати бюджету, моніторинг конкурентів.
  5. Звітність по усіх напрямках.

Замовити послугу

Де вигідно замовити рекламу

Компанія Genesis спеціалізується на розробці сайтів і подальшому просуванні. За пройдені роки ми накопичили величезний досвід. За плечима близько 700 сайтів і вдячних клієнтів. Постійно під нашим контролем знаходиться близько 200 ресурсів. Ми впевнено можемо сказати, скільки коштує реклама Гугл, вже після того, як ознайомимося з вашим сайтом. При цьому вагоме значення має тип товару або особливості послуги. Ми ретельно вивчаємо конкурентів, оцінюємо ваш ресурс і на підставі цього визначаємо найбільш вигідний формат оголошення.

На початковому етапі ми використовуємо рекламу, щоб оцінити її ефективність, зрозуміти, що хоче потенційний клієнт, і як можна вигідно, але економно збільшити конверсію. Після того як буде ясно, в якому форматі найбільш вигідна Гугл реклама, вартість послуги буде зростати, а разом з нею буде рости і рівень доходу компанії.

Ми гарантуємо вам індивідуальний підхід, повний аналіз ресурсу і подальший контроль ефективності реклами. Щоб скористатися послугою, досить подзвонити нам за телефонами (044) 379-10-10, (067) 511-53-33. Також для бажаючих на сайті є форма зворотного зв'язку.

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

×