Одним з найбільш популярних інструментів для залучення трафіку є контекстна реклама Гугл, вартість послуги істотно нижче цін на інші механізми, а ефективність часом перевершує їх. Варто відзначити, що ціна за кліки зростає з кожним роком, але затребуваності послуга не втрачає. Перш ніж скористатися послугою, важливо з'ясувати, скільки коштує контекстна реклама в Гуглі.
Гугл реклама: вартість і переваги
Вивчаючи статистику, можна зрозуміти, скільки коштує реклама Гугл і чому вона різниться для кожного ресурсу. Спочатку позначається рівень конкуренції. Чим він вищий - тим дорожче кліки. У менш конкурентною ніші вартість контекстної реклами в Гугл буде нижче. При цьому в обох випадках відзначається позитивна динаміка цільового трафіку.
Існують і інші причини того, чому вартість контекстної реклами в Гугл нижче:
- Більш складний інтерфейс. Величезна кількість вкладок налаштувань часом ускладнюють самостійне розміщення оголошень. Саме тому більш вигідним є варіант, коли фахівцем розміщується реклама в Гугл, вартість при цьому окупається вже в перші місяці.
- Тут менше конкуренції. Варто зазначити, що те, скільки коштує реклама в Гуглі, залежить від кількості рекламодавців по даній ключовою фразою. В Гуглі завжди було менше конкуренції, тому і кліки будуть дешевше.
- Особливості ціноутворення. Коли розміщується Гугл реклама, вартість кліка визначається рейтингом. Чим він вищий, тим менше оплата за клік. Рейтинг визначає сама пошукова система по великій кількості факторів.
У той же час, існують механізми і інструменти, що дозволяють зробити кліки дешевше. Визначаються вони після аналізу ресурсу і оцінки цільової аудиторії. Тому точно сказати, скільки коштує контекстна реклама в Гуглі, можна тільки після її запуску і тестування протягом місяця.
Крім перерахованого, якщо замовляється реклама в Гугл, вартість також буде включати:
- Контроль вхідного трафіку, відсів нецільового трафіку, формування «мінус-слів».
- Управління ставками, їх коригування. Після того як була запущена контекстна реклама Гугл, вартість може змінюватися з метою обходу конкурентів.
- Масштабування, розширення семантичного ядра, збільшення конверсії, тестування.
- Контроль витрати бюджету, моніторинг конкурентів.
- Звітність по усіх напрямках.
Де вигідно замовити рекламу
Компанія Genesis спеціалізується на розробці сайтів і подальшому просуванні. За пройдені роки ми накопичили величезний досвід. За плечима близько 700 сайтів і вдячних клієнтів. Постійно під нашим контролем знаходиться близько 200 ресурсів. Ми впевнено можемо сказати, скільки коштує реклама Гугл, вже після того, як ознайомимося з вашим сайтом. При цьому вагоме значення має тип товару або особливості послуги. Ми ретельно вивчаємо конкурентів, оцінюємо ваш ресурс і на підставі цього визначаємо найбільш вигідний формат оголошення.
На початковому етапі ми використовуємо рекламу, щоб оцінити її ефективність, зрозуміти, що хоче потенційний клієнт, і як можна вигідно, але економно збільшити конверсію. Після того як буде ясно, в якому форматі найбільш вигідна Гугл реклама, вартість послуги буде зростати, а разом з нею буде рости і рівень доходу компанії.
Ми гарантуємо вам індивідуальний підхід, повний аналіз ресурсу і подальший контроль ефективності реклами. Щоб скористатися послугою, досить подзвонити нам за телефонами (067) 511-53-33. Також для бажаючих на сайті є форма зворотного зв'язку.
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |