Контекстна реклама може бути результативною лише при налаштуванні досвідченими фахівцями. Запускаючи рекламну компанію вперше, навіть з повним багажем теоретичних знань, не можна розраховувати на хороший результат протягом довгого часу. До нас в Genesis часто звертаються такі недосвідчений контекстології, що не дійшли до точки беззбитковості. Практично всі допускають одні і ті ж помилки:
- залишають рекламу на свавілля,
- не використовують нові можливості системи,
- не працюють з мінус-словами,
- не дбають про поліпшення оголошень і ключових запитів,
- не аналізують раціональність оголошень.
Це критичні пункти, що заважають отримувати великий дохід. Розглянемо їх детальніше, а потім вже Вам вирішувати замовити контекстну рекламу в IT компанії або виконувати всю роботу самостійно.
ТОП 5 помилок в контекстній рекламі
Помилка 1 - залишити рекламу на самоплив. Надивившись навчальних відео та начитавшись література в даній області - створюється рекламна компанія, оголошення і відбувається запуск. Після нього багато новачків закінчують місію, періодично поповнюючи баланс. Нічого не аналізується і не коригується, в надії, що система буде за всім стежити - не буде! За рік така самостійно працює реклама може просто розорити.
Помилка 2 - ігнорування нових можливостей. Пошукові системи Google не стоять на місці. Вони часто змінюють алгоритми роботи системи і додатків для налаштування контекстної реклами - Gooole Ads. Зміни спрямовані на спрощення інтерфейсу і додавання більш ефективних інструментів щодо оптимізації. Чи не використовуючи цей прогрес, можна продовжувати "підніматися на 100-й поверх по сходах, в той час як більш розумні будуть їздити на ліфті."
Помилка 3 - припинення або відсутність роботи з мінус-словами. Даний інструмент дозволяє виключати кліки відвідувачів, які роблять запит по непотрібним компанії запитам. Яким би повним ні список цих стоп-слів, його необхідно як мінімум щомісяця доповнювати, так як це допоможе уникнути зайвих витрат в майбутньому.
Помилка 4 - відсутність поліпшень оголошень. Чи не використовуючи розширення і коригування оголошень для цільової аудиторії, практично неможливо добитися хорошого CTR - відношення числа кліків до показів. Якщо Ви будете в ТОПі пошукової системи без будь-якої родзинки і привабливості для відвідувачів, то існує ризик, що виберуть іншого. Потрібно дбати не тільки про привабливість сниппета, а й про саму посадкової сторінці.
Помилка 5 - аналіз раціональності оголошень і ключових слів. Дану помилку роблять не просто новачки, а й багато IT агентства. Припустимо, ми продаємо електроніку тільки в місті Харків - телевізори, мікрохвильовки, холодильники ... Ми захотіли замовити контекстну рекламу на весь асортимент. Проходить пів року, але результату немає - в одному місяці ми виходимо на прибуток, в іншому збитки і в результаті 0. Виявляється рекламований запит "купити телевізор LG в Києві" і подібні до нього приносили скажений витрата без будь-якої віддачі, а контекстологіі на це не обертали уваги. Таких не раціонально ключів і оголошень може бути багато і всі їх потрібно аналізувати і виключати, в разі необхідності.
Контекстна реклама замовити в Genesis
Досвід IT компанії Genesis дозволяє виключати всі помилки, які заважають отримувати від контекстної реклами хороший результат. Акцент ми робимо саме на раціональності, яка в підсумку повинна швидко покрити всі вкладення і почати приносити гідний прибуток.
Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:
Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо на Вас!
Старт Чемпіона |
Золотий
|
Платиновий | |
Оплата за управління рекламою |
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, | 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, | 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць, |
Бюджет на рекламу | при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць | при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць |
Промо-подарунок +2000 грн (в валюті аккаунта) |
|||
Аудит сайту та налаштування рекламного аккаунта |
|||
Налаштування Google Analytics, цілей і конверсій |
|||
Управління рекламним аккаунтом |
|||
Оптимізація списку ключових фраз |
|||
Оптимізація банерної і медіареклами |
|||
Оптимізація ставок і ціни за клік |
|||
Створення і ведення динамічних кампаній, кампаній ремаркетингу |
|||
Створення і ведення товарних кампаній |
|||
Встановлення необхідних кодів і інструментів на сайт |
|||
Створення нових кампаній, пошук нових слів |
|||
Підбір місць розміщення в мережі партнерів Google і мобільних додатках |
|||
Керування кампаніями ремаркетингу окремо по кожній аудиторії |
|||
Постійний моніторинг доступності сайту |
|||
Реклама на YouTube | |||
Оптимізація цільових сторінок сайту (SEO) по правилами Google |
|||
Посилений захист від склікування і конкурентів |
|||
Масштабування реклами на інші країни |
|||
Локалізація рекламних оголошень на потрібній мові |
|||
Розробка унікальної товарної пропозиції, акцій, знижок |
|||
Частковий перехід на оплату за результат по підсумку 6 місяців реклами |
|||
Результат |
|
|
|
Запустити рекламу | Запустити рекламу | Запустити рекламу | |