Замовити контекстну рекламу в IT компанії або налаштувати самостійно?

Замовити контекстну рекламу

Контекстна реклама може бути результативною лише при налаштуванні досвідченими фахівцями. Запускаючи рекламну компанію вперше, навіть з повним багажем теоретичних знань, не можна розраховувати на хороший результат протягом довгого часу. До нас в Genesis часто звертаються такі недосвідчений контекстологіі, що не дійшли до точки беззбитковості. Практично всі допускають одні і ті ж помилки:

  • залишають рекламу на свавілля,
  • не використовують нові можливості системи,
  • не працюють з мінус-словами,
  • не дбають про поліпшення оголошень і ключових запитів,
  • не аналізують раціональність оголошень.

Це критичні пункти, що заважають отримувати великий дохід. Розглянемо їх детальніше, а потім вже Вам вирішувати замовити контекстну рекламу в IT компанії або виконувати всю роботу самостійно.

Замовити послугу

ТОП 5 помилок в контекстній рекламі

Помилка 1 - залишити рекламу на самоплив. Надивившись навчальних відео та начитавшись література в даній області - створюється рекламна компанія, оголошення і відбувається запуск. Після нього багато новачків закінчують місію, періодично поповнюючи баланс. Нічого не аналізується і не коригується, в надії, що система буде за всім стежити - не буде! За рік така самостійно працює реклама може просто розорити.

Помилка 2 - ігнорування нових можливостей. Пошукові системи Google і Яндекс не стоять на місці. Вони часто змінюють алгоритми роботи системи і додатків для налаштування контекстної реклами - Gooole Ads і Яндекс Директ. Зміни спрямовані на спрощення інтерфейсу і додавання більш ефективних інструментів щодо оптимізації. Чи не використовуючи цей прогрес, можна продовжувати "підніматися на 100-й поверх по сходах, в той час як більш розумні будуть їздити на ліфті."

Помилка 3 - припинення або відсутність роботи з мінус-словами. Даний інструмент дозволяє виключати кліки відвідувачів, які роблять запит по непотрібним компанії запитам. Яким би повним ні список цих стоп-слів, його необхідно як мінімум щомісяця доповнювати, так як це допоможе уникнути зайвих витрат в майбутньому.

Помилка 4 - відсутність поліпшень оголошень. Чи не використовуючи розширення і коригування оголошень для цільової аудиторії, практично неможливо добитися хорошого CTR - відношення числа кліків до показів. Якщо Ви будете в ТОПі пошукової системи без будь-якої родзинки і привабливості для відвідувачів, то існує ризик, що виберуть іншого. Потрібно дбати не тільки про привабливість сниппета, а й про саму посадкової сторінці.

Помилка 5 - аналіз раціональності оголошень і ключових слів. Дану помилку роблять не просто новачки, а й багато IT агентства. Припустимо, ми продаємо електроніку тільки в місті Харків - телевізори, мікрохвильовки, холодильники ... Ми захотіли замовити контекстну рекламу на весь асортимент. Проходить пів року, але результату немає - в одному місяці ми виходимо на прибуток, в іншому збитки і в результаті 0. Виявляється рекламований запит "купити телевізор LG в Києві" і подібні до нього приносили скажений витрата без будь-якої віддачі, а контекстологіі на це не обертали уваги. Таких не раціонально ключів і оголошень може бути багато і всі їх потрібно аналізувати і виключати, в разі необхідності.

Замовити послугу

Контекстна реклама замовити в Genesis

Досвід IT компанії Genesis дозволяє виключати всі помилки, які заважають отримувати від контекстної реклами хороший результат. Акцент ми робимо саме на раціональності, яка в підсумку повинна швидко покрити всі вкладення і почати приносити гідний прибуток.

Перевірений роками підхід Genesis до реклами в Google та інших каналів працює виключно на досягнення прибутку для наших Клієнтів. Щоб замовити розрахунок реклами по нашій формулі, телефонуйте прямо зараз:

+38 (044) 379-10-10

або

+38 (067) 511-53-33

Або надсилайте свій запит через форму зворотного зв'язку. Особиста зустріч можлива в офісі, де наші фахівці будуть готові поспілкуватися з Вами за чашкою кави або ароматного чаю. Телефонуйте та приїжджайте, чекаємо Вас!

 

Старт Чемпіона
Золотий
Платиновий
Оплата за управління
рекламою
15% від бюджету , але не менш ніж 4000 грн\місяць, 10% від бюджету , але не менше 10000 грн\місяць, 8% від бюджету , але не менше 27000 грн\місяць,
Бюджет на рекламу при бюджеті до 45000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 45001 грн до 300000 грн на рекламу в місяць при бюджеті від 300001 грн на рекламу в місяць
Промо-подарунок +2000 грн
(в валюті аккаунта)
Аудит сайту та налаштування
рекламного аккаунта
Налаштування Google
Analytics, цілей і
конверсій
Управління рекламним
аккаунтом
Оптимізація списку
ключових фраз
Оптимізація банерної
і медіареклами
Оптимізація ставок і
ціни за клік
Створення і ведення
динамічних кампаній,
кампаній ремаркетингу
Створення і ведення
товарних кампаній
Встановлення необхідних
кодів і інструментів на
сайт
Створення нових
кампаній, пошук нових
слів
Підбір місць розміщення
в мережі партнерів Google і
мобільних додатках
Керування кампаніями
ремаркетингу окремо
по кожній аудиторії
Постійний моніторинг
доступності сайту
Реклама на YouTube
Оптимізація цільових
сторінок сайту (SEO) по
правилами Google
Посилений захист від
склікування і
конкурентів
Масштабування
реклами на інші
країни
Локалізація рекламних
оголошень на потрібній
мові
Розробка унікальної
товарної пропозиції,
акцій, знижок
Частковий перехід на
оплату за результат по
підсумку 6 місяців реклами
Результат
  1. Необхідна кількість
    звернень відразу після тестового періоду
  2. Швидкий і економічний
    старт
  1. Збільшення кількості
    звернень в 2-5 разів
  2. Динаміка приросту лідів
    + 10-20% щомісяця
  3. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 5-12%
  4. Економія бюджету на
    просування від 15% до 35%
  5. Дешевше в 1,5 рази, ніж
    утримування
    свого контекстолога
    на ставці
  6. Є можливість
    оптимізації податків
  1. ТОП-1 в пошуку
  2. Збільшення кількості
    звернень в 8-10
    і більше разів
  3. Динаміка приросту лідів
    + 15-30% щомісяця
  4. Збільшення коефіцієнта
    конверсії в продажу
    до 12-30%
  5. Зменшення вартості
    контакту на 20-80%
  6. Економія бюджету на
    просування від 25% до 60%
  7. Комплексний
    супровід рекламних
    кампаній, маркетинговий
    супровід
  8. Дешевше в 2,5 рази,
    ніж утримування декількох
    своїх контекстологів
  9. Є можливість
    оптимізації податків
Запустити рекламу Запустити рекламу Запустити рекламу

Бонус 2000 грн на рекламу від Google при замовленні реклами до кінця цього тижня!

×

Відправляючи свої дані ви погоджуєтеся на обробку
відповідно до політики конфіденційності